Soul Saber 2

Mindenféle multiplayer és singleplayer játékról beszélhetünk.
Endymion
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2017.09.21. 20:02

Soul Saber 2

Hozzászólás Szerző: Endymion » 2017.11.14. 00:15

Kép

Soul Saber 2, vagy SoulSaber 2 egy régi fejlesztésű játék amit Yamadaya egy személyben hozott létre. Eredetileg bétaként látott napvilágot még 2009 előtt és lassú patcholgatás, javítgatás közepette érte el a 0.53 verziót. Innentől kezdve sokat nem lehetett hallani a játékról egészen 2014-ig amikor is kijött az első rendes kiadás (1.00 verzió). Itt követte még némi új verzió, majd a végső verzió több nyelven is kiadásra került Steam-en 2017-ben. Megjegyzem, azon kevés Steam játékok egyike ami ott is DRM free módon lett megjelentetve, így megvásárlás és letöltés után a Steam kliens nélkül is futtatható funkcióvesztés nélkül.

A Soul Saber 2 egy TPS (harmadik személyű/külső nézetes) aréna játék. Bizonyos tekintetben hasonló a taktikai lövöldözős játékokhoz, hiszen itt is két csapat van mindig és nincs opció más felállásra. A cél a szembeálló csapat erősítésének lefogyasztása. Mint a taktikai lövöldözős játékokban itt is van egy központi kijelző a rendelkezésre álló erősítésről, amiből mindig levonódik egy adott mennyiség ha valaki életet veszt és újra kell spawn-olnia. Egyszerű játék lévén itt nincs egyéb taktika opció, az erősítés-méter csak csökkenni tud és mindig fog ha valaki életet veszt.

Összesen 19 karakter van a játékban (miután mindet feloldottuk), mind más képességekkel, fegyverekkel, offenzív és defenzív értékkel, és ehhez hően különböző mennyiségben terhelik az erősítést. Egyetlen energia mérő van a karaktereknek ami kék és piros részekre van osztva. Az egész csík használható mind lőszerként mind repülésként, viszont a vörös részben debuff-al jár a további használat. Alapjában véve a játék osztály-alapú. A karakterek négy osztályba sorolhatóak: assault, fire-support, tank, bomber. Mint az sejthető jelentős különbségek vannak közöttük.
  • Assault: Elsősorban közelharcra specializált és ebből eredendően magas prioritású közelharci fegyverzettel bír ami ráadásul még gyengíti is az ellenfelet. Gyors és mozgékony, de kiszolgáltatott távolsági fegyverek ellen és nem túl rugalmasak a képességeik.
  • Fire-support: Balanszolt osztály, mindenből tud egy kicsit és semmiben sem kiemelkedő. Változatos fegyverzetük van de elmarad a specializálódott osztályok hasonló fegyvereihez képest mind sebzésben mind prioritásban.
  • Tank: Lényegében a pusztító gépezet. Magas védelem, hatékony védekezés, átütő fegyverzet, és habár nem top prioritás könnyedén áttörnek még ha őket el is találják közben. Persze ahogy az elvárható lassúak és nem képesek repülni.
  • Bomber: Nem igényel sok magyarázatot. Valódi nagy hatótávolságú bombázás, pontosság és opcionálisan védhetetlen fegyverzet. Viszont ez minden, gyakorlatilag semmi védelem, esélytelenség közelharcban és nagyon debuff érzékenyek.
A taktika lényege a csapat összetételéből fakad. Minden szituációra tudjon valamit lépni legalább egy tag, mindig legyen opció mind támadásra mind védekezésre. Függően a teljesítménytől az újraszületési idő több vagy kevesebb lehet, osztálytól függően ráadásul debuff-al térhetünk vissza ideiglenesen. A csapat létszáma szabadon változtatható 1 és 6 között, azaz maximum 12 játékos lehet egyszerre a pályán.

A játék online is játszható, hagyományos szerver-kliens módon.

Egy kis videó hogy lássátok akcióban is. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=ouBg9l3C7o0

Válasz küldése