Oldal: 1 / 1

Hosszabb zene berakása a játékba

Elküldve: 2019.02.09. 15:03
Szerző: Slendy
Van pár hely pl.: kocsma, tengerpart stb... Ahol egy bizonyos "Ambience" szól, vagyis, kocsmába beszélgetős nevetős, koccintásos hangok keveréke. Ez jó, is mert találtam hozzá jó hanganyagokat, kiis gyűjtöttem kb 88 zenét/hangot. Vsizont legtöbbje 30-60 perces.
Az lenne a kérdésem hogy hogy lehet ezeket berakni a játékba? Mert ha rövidebb zenét illesztek be akkor az nem hangznik olyan jól, csak ha dungeon. Ott viszont loopos lenne, de még meggondolom.

Re: Hosszabb zene berakása a játékba

Elküldve: 2019.02.09. 15:36
Szerző: PrKacsa
Szia!

Ehhez nincs szükség arra, hogy hosszú zenét készítsünk.
Minden térképen van rá lehetőség, hogy örökölje egy térkép a másik térképnek a háttérzenéjét :)

Minden kezdő makeresnek, ahogy most neked is, azt javaslom, hogy
töltsetek le már elkészült RPG Makeres játékokat, és tanulmányozzátok.
Sokat segít az ilyen jellegű játékok készítésébe, ha láttok egy konkrét példát.

És nem utolsó sorban a RPG Maker szériák mindegyikében automatikusan loopol egy zene, ha azt le nem állítod. :D

Ha ezeknél adhatok jobb tippet, az a következő:
Ha tanulod a RPG maker használatát, akkor ne az MV-vel kezdd, hanem a RPG 2000/2003-al.
A legtöbb magyar RPG játék azzal készült, és rengeteget lehet belőlük tanulni.

Re: Hosszabb zene berakása a játékba

Elküldve: 2019.02.10. 21:24
Szerző: Lazarus-omin
Több kérdés is felmerül. Egyrészt milyen rendszert használsz? (RM 2000, 2003, XP, VX, MV?) Másrészt milyen típusként importálod, vagy másolod be az atmoszférát biztosító hangfájlokat a játékodba? Amennyiben sima zeneként kezeled, ott, ahogy tanult kollegánk, PrKacsa mondta előttem: automatikus loop van. Végigér a fájl, majd kezdődik előről. (A hossz nem számít) Csak akkor áll meg, ha te magad állítod meg egy paranccsal. Ha mezei hangfájlként kezeled, az már kissé más tészta.

De megint csak vissza kell térjek az első kérdésemre: melyik rendszerről van szó?