VVH I - Áldott a Gyermek

Moderátor: PrKacsa

RPGMester
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2018.07.03. 18:35

VVH I - Áldott a Gyermek

Hozzászólás Szerző: RPGMester » 2019.01.20. 16:01



A készítő saját bemutatója a játékról:
A Vén Világok Háborúja Áldott a gyermek, az eredeti (VVH1) remake-e, az elsõ játékomé, amivel a Steel Widow híres lett.

Végül is végtelenül standard játék volt, mégis volt akit megfogott, épp ez hívta életre 10 évvel késõbb a remake-t.

Történet
A 3. világháború után járunk, ami a várakozással ellentétben nem pusztította el az emberiséget, ugyanis furcsa dolog történt. A nukleáris fegyverek hatása valamiért nem maradt véges, de ugyanakkor a jégsapkák nagyrészt elolvadtak, így a föld víz alá került.

De ez csak egy a világot övezõ rejtélyek közül. A földön megjelent mindenféle ismeretlen faj, amit gyűjtõnéven csak "XENOM"-nak, nevezünk. Ezek a lények csupán vadállati intelligenciával rendelkeznek, azonban rendes kormányok nélkül, hatalmas fejtörést okoz a velük való harc az amúgy is megtépázott emberiségnek.

A káoszból egy államszervezet, a protektorátus kezd kiemelkedni akik egy új fajta katona bevetésével kísérleteznek, a SeeDekkel.

A SeeDek speciális emberek, akik a Xenomokkal viszonylag egy idõben jelentek meg, és képesek az úgy nevezett Szellem-Kontrollra.

A szellemkontroll lényege, hogy a spirituális energiájukat kiterjesztik bizonyos tárgyakra, fegyverekre, amik miatt azokkal képesek elementális képességek használatára.

Éppen ezért egyre fokozódik az ellentét az emberek és SeeDek között...

Viszont senki sincs felkészülve arra hogy mindennek megvan a maga helye, ideje és logikája, és hogy ezek a SeeDek jelentik a túlélést az emberiség számára, a következõ evolúciós ugrást, amihez ki kell állnunk egy próbát... de készen állunk mi erre pláne most? Vagy az emberiség megérett a pusztulásra?

A válasz csak tõled függ.

A történetet a 16 éves SeeD, Symon Glorian szemszögébõl látjuk, és megismerhetünk minden szépet és gonoszat amit az emberiség és a világ fel tud kínálni. Kérdés hogy melyik oldalra billentjük a mérleget az alapján amit tanultunk... Képesek vagyunk elfelejteni a múltat? Vagy elfogadni az áldozatot a szükség idején?

Spec rendszerek
  • követési rendszer a játék egészében
  • kovács rendszer (Final Fantasy Cool)
  • Limit rendszer (Final Fantasy 7 )
  • mozgó ellenségek RPG Maker 2003 harcrendszerben
  • animált párbeszéd ablakok
  • több mint 300 map
A játék rengeteg side story-t, fanfiction-t szült, valamint rengeteg díjat nyert. Ma a Magyarországon készült makeres játékok közül sokan ezt a sorozatot tartják a legjobbnak.
Letöltési link
http://rpgmakerhungary.hu/games/VVHBTCINS.exe

Az eredeti verzió
http://rpgmaker.hu/vvh/letolt.php?vvh

VVH Végijátszás + infó (Ez az eredeti vvh1 végigjátszása, az Áldott a Gyermeké a következő hozzászólásban.)
Spoiler
Show
Vén Világok Háborúja

Üdvözlöm a JÁTÉKOSOSOKAT! Én Big (Nagy Levente) vagyok (aki a játékot olyan szinten vitte végig amire nem is gondoltak volna a készítők).
A játék az RPG Maker 2003 segítségével készült.

Készítő, tervezt, és megalkotó:Simon Gábor (Symon)
Nyers anyag:Csorba István (Csorba)
Ötletek: Kummer Gergő (Kummer)

A program a STEEL WIDOW tulajdona.A program által okozott esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk
Köszönjük.2005 STEEL WIDOW

Az alap történet annyi, hogy nagyon-nagyon régen volt két őrző aki a királynőt őrizte,de az egyik belé szeret,
mikor bevallja, ő elutasítja a kérőt.Ezt nem tudja elviselni ezért megpróbálja elrabolni , de sikertelen
és elmenekül. Már halálán van ezért megkéri a sötétség erőit, hogy majd feltámadhasson.
2000 ével ezután egy bolond (a játékban Symon bátyja) feltámasztja és ezzel el is kezdődik a "Vén Világok Háborúja"
a 3. világ háború vége, a csend napja. A föld nagy része víz alá került 3 nagy hatalom maradt fenn: A Protektorátus,
a Vurdula Hercegség, és a szabadságharcosok.Ez már a múlt...

Harcrendszer:
Támadás:ezen belül van 3 dolog (hogy az igazán bénák is megértsék).
-Támadás: Meg támadja az ellen felet.
-Védekezik: Védelmi pozíciót vesz fel (ez persze nem látszik).
-Képesség: Itt a varázslatokat használhatod harc közben.
Automata támadás: Gombok lenyomása nélkül is támad (van aki még ezt sem tudja).
Futás: Elmenekülhetsz a kissebb harcokból.

Menü: A nulla és az Esc gombbal lehet bemenni.
-Tárgy: Itt az összegyűjtött tárgyakat használhatod.
-Képesség: A szintek után kapott varázslatok.
-Felszerelés: A megvett, megszerzett tárgyakat (kardok páncélok) itt rakhatod magadra.
-Elmentés: Mentő kristály helyett használható (de csak világ térképen)
-Státusz: Megnézheted a harcosod tulajdonságait.
-Kilépés: Itt léphetsz ki a játékból (és hagyhatod magára a földet)

A JÁTÉK:
A játék az barrakban (alvó szobában) kezdődik itt kapod a(z első) riasztást. Miután felkeltél, ezután
kimész a szobából majd mihelyt lehet menj a mentő kristályhoz (kis kék láng) és ments
(néhol elég ha hozzá érsz de van olyan hely is ahol entert kell nyomni).Aztán ki onnan fölfelé
miután kimentél jobbra lehet beszélni az emberekkel (de nem érdemes). Középen kimész ott találsz egy hullát (Dr. Bano később
úgy is találkozol vele).Menj egyenesen jobbra tovább (itt lesz egy pár harc!!!). Itt továbbra is jobbra. A ninjákat
nem kötelező kinyírni.Majd le a lépcsőn és balra lent át az ajtón ezután középen le és balra találsz egy ládát
(tartalma:2 mana ital) eztán jobbra fel és beszélj az egyik katonával tovább föl és a kapunál (résnél) jobbra.
Ezután kövesd az utat lefelé a piros ládábát vedd (enterrel) fel (1 nagy gyógyital) tovább az úton jobbra majd beszéd az ezredessel
(olvasd amit írnak mert lehetnek számodra fontos információkis) Majd vissza a barrakba ott találod Eny-t (persze nem mond
semmi okosat ezért csak entert nyomj) le a lépcsőn és (húzz) aludni.Külömben Symon ágy a fal melletti utolsó az ajtótól.
Kifelé és MENTS (ne ess abba a hibába amibe először én). Miután mentettél menj felfelé majd nem a szokásos úton ki hanem le
az ebédlőbe ne oldalra menj fel hanem egyenesen és húzzá a reptérre arra amerre az ezredeshez mentél csak most
nem felmész hanem ahol a két katona volt ott most a jobbra kanyarodó úton kell menni.Menj le a lépcsőn
és vedd fel majd teljesen le a kép aljáig ott balra majd be az előző láda feletti ajtón. Menj fel és látsz 3 katonát attól 1-gyel
arrébb (balra) találod ruhádat.Utánn FONTOS, HOGY OLVASD A SZÖVEGET MERT NAGYON FONTOS INFORMÁCIÓKAT KAPSZ.
Először menj lefelé majd egy barlangba érsz menj oda minden csontvázhoz és nyomj entert majd menj tovább vedd fel ládát és menj
be balra . Itt harc menj tovább kis harc és vissza a csapathoz.Ezután kummerrel mész egyenesen jobbra jobbra jobbra utána le
le le le le jobbra le balra (amíg világosabb a fű) le és ott vagy szétversz 4 ellenséget (ha nem akad meg a játék)(használj álomvarázst)
Majd irány jobbra a város előtt harc (ha annak nevezhető) utánna át a város elején egészen a következő térképig majd le és jobbra
egészen addig amíg egy ház szélén nem lesz egy üveget ábrázoló tábla ott be és a dobozt felvenni.Majd ki el a kép végéig ott felfelé van
egy lián ami előtt egy ninja áll de megkerülhető (erre a nem gondoltak a bénák) fel a liánon és a robot feletti hordót rálökni a robotra
Majd egy kis mellékes ki kell hozni egy kémet (Gazdát majd akit később úgy is kicsinálsz) vedd fel a ládát és mindig jobbra miutén beszéltél
Gazdával menj balra egészen az út jelző tábláig ott megtudhatod merre van a reptér addig úgy se enged be a reptérre amíg meg nem nézted
(ja és meg ne próbáld le győzni a ninjákat mert kicsinálnak ha hozzá érsz. Szar tervezés mi?).Ha be értél akkor várj majd harc.
Menj le a lépcsőn el jobbra le jobbra aztán be az ajtón kis párbeszéd (ami túl van dramatizálva).MENTS majd jobbra a 3 tuskónál le majd
ismét jobbra ahol meglátsz egy lányt (aki később fontos lesz de nem igazán fogjuk szeretni) mentsd meg, aztán jobbra le be a bányába
majd a vonalon menj fel ládáig és vedd fel utánna ki a sinen. Kövesd az utat (füvet ahol világosabb) és beszélj a nővel és utánna.
Majd menj be a balra lévő szobába ez után fel a lépcsőn (bal felső sarok ne, hogy egyszerű legyen). Be a középső szobába és...(várj)
le a lépcsőn és ki a szobából utánna a lila doboz alatt ki a teraszra. Enyvel be a barrakba alvás (10 másodperc kb.). Ki a kapuhoz és
beszélj "Meré"-vel. Ki a Protektorátudból és el. Észak nyugat felé a hídig ott vedd meg a jegyeket és be az ajtón. Aztán minden megy
egy ideig magától miután mindenki beszállt a léghajóba (te is Eny-vel) egy rövidke párbeszéd után ülj le Mere mellé (és várj az ujjabb
párbeszédre).Ezután szállj ki és menj a jobb alsó sarokba a gyógyitalért, majd menj ki onnan és még egyszer ki (éééés várd meg amíg
felrobban a hajó). Majd egyenesen lefelé addig a kis magányos házig.Ez után Csorbáékkal folytatódik a történet. Jobbra ki ott talizol
Adeával ő megmondja merre menj tovább. Be érsz a faluba ott menj egyenesen előre (harcolni még nem tudsz, de nézd a harcot), miután
kimentél az "arénás" térképről (egyenesen jobbra) utána el balra míg egy házhoz érsz ott találod Symont a balra levő szobában.
A 2.-on alvás aztán ki (persze ha tudod hol kell) nagyjából középtájt alulról a második kocka.Aztán beszélj azöreggel a ház előtt,
miután észre vett az ellenség és elmentél onnan párbeszéd.Innen Eny-vel folytatódik a történet (ismét párbeszéd) majd menekülés
balra (és a kis nekrológ után ismét harc Symonnal együtt) miután elmenekült utánna és ujjabb harc ha győzöl és meg volt a
párbeszéd a társaiddal akkor irány a jobbra levő kikötő ott ments és menj tovább majd az úton (le, balra).
Aztán Symonnal tovább balra és fel a hadtörténeti múzeumba (ha akarsz nézelődhetsz de nem éri meg miután ki mentél a bent
lévő katona jelenti hogy ott vagy, ez szívás mert nem lehet kikerülni) vissza a szökő kúthoz (párbeszéd má megint). Aztán be
a szállásra (ami a szökőkúttól Dél keletre van) ments, alvás utánna harc, fel a hajóra a hosszú párbeszéd után menj amenj át a szemben lévő
szigetre (egyenesen balra) majd ha át értél kikötőbe ahol a házak mellett egy sír van ott menj be a faluba. Itt Csorbával folytatod a
történetet ments utánna föl majd be a dollár jellel ellátott házba harc utánna menj a hajógyárba balra ments tovább balra miután
fel robbantál párbeszéd, utánamenj a sír kereszttel jelzett helyre ott harcok.Le balra egészen a sziget végéig ott felfelé a házig.
Kövesd Kummert jobbra majd fel a cölöpök között be a jobb oldali ajtón.Majd a hosszú párbeszéd után ki jöttél aházból jobbra ki aztán
megintjobbra és fel egészen a hegyeknél lévő faluig ott be. Rögtön ahol vagy ottbe az első házba itt vásárolhatsz be, miután bevásároltál és kimentél újabb harc Jack-kel (aki egy gigászi robottal mászkál ne hogy egyszerű legyen a helyzet).Miután
legyőzted elmész egy erdő szerűségbe ahol jobbra, föl, jobbra le jobbra föl, balra föl és a tetején balra át a hídon ahol le esel és újra
harcolsz Jack-kel legyőzöd. A heroikus harc végén JACk életét veszti. (de ne hogy jó legyen valami ezért a Nekromanta újra föl támasztja) eztán egyenesen jobbra, jobbra be a faluba ami
háznak van álcázva ott be a második házba ésbeszélni Kummer nagyapjával ez után jobbra ki és ments be a protektorátusba ott le, jobbra,jobbra
jobbra, le jobbra, fel jobbra, fel be az admirálishoz ott ismét szöveg innen vissza ahol végre kinyírhatod Gazdát utánna vissza egészen a
barrak utáni 2. szobáig ott fel az ajtón és balra (be Bano-hoz akit Symon nem igazán kedvel ahogy ezt szóban is ki mondja)
ezután be a barrakba utánna admirálishoz vezető úton egészen a kapuig ott le. Azután keresdmeg symont aki a kapunál van.
Ki az admirálistól és vissza a barrakba azután az admirálisfelé de mi előtt bemennél az admirálishoz az első útnál jobbra
utánna az ajtótól lefelé teljesen majd balra be (ott lesz egy láda) majd vissza fel és be az ajtón itt ments majd jobbra be és
ülj le a többiek mögé (ja és olvasssss mert fontos információkat kapsz) majd az É.Ny. fele levő szigeten menj be az első tenger parti
városba. Ments majd jobbra fel az első két ház között jobb oldalt majd jobbra fel majd be a házba (és a piálási verseny után) ki
ezután vissza a kereszteződéshez és jobbra,jobbra és ki városból és fel Észak felé egészen a várig ott be le felé majd az úton (a vöröses rész)
jobbra egészen a palotáig.Itt igen érdekes hangok lesznek ami sok mindenre utalhat...miután bent vagy harc és fel a lépcsőn újra harc
és fel a lépcsőn harc majd a jobb felső sarokban le a lépcsőn lefelé harc és le ott a sok ember között bal oldalt fel lépcsőn
harc miután sikeresen macskává változtál vedd fel a kulcsot és menj a repülőbe.És vissza a protektorátusba onnan át a szabadság harcosokszigetére
ott a leg Észak-nyugatabbi faluba menj be föl, balra és bent vagy egy barlangban ott balra, föl, balra, föl, jobbra föl,balra föl, és ha jól
csináltad akkor találsz egy óriás madarat amit szétversz és bemész a kapun amit őrzött miután Symon vissza változtatták vissza a protektorátusba.
Ezután vissza oda ahol Symon-t macskává változtatták leszállsz az erőtéren belül szállj le és enterrel hozzá érsz beteleportálnak ott van 2 őr a jobb oldalihoz
menj (harc) miután szét verted őket a bal felső sarokban mehetsz tovább. Ezután menj le a lépcsőn és be a számítógép melletti ajtón miután elfogtak
párbeszéd. A sikoltás után mehetsz a tűz jobb oldalán ki balra föl a lépcsőn ott szedd össze a tárgyakat utánna ments és balra ki harc és be az ajtón
a boszorkánnyal ujjabb harc. Vissza a protektorátusba be a reptérre utánna az admirálishoz utánna ments és menj a barrak előtt lévő számító géphez.
Ezután be az orvosiba utánna be a barrakba ott szétvered a nekrofil parasztot, miután most kómában vagy és látsz egy álmot amiből megtudod a történetet.
Menj ki az ajtón miután át mentél látsz egy irányító panelt menj oda aztán ki az ajtón az asztrál síkon vagy érintsd meg a mentő kristályt és beszélj
a szellemmel. Kövesd az utasításait ő fog irányítani. Szállj be a repülőbe és menj Kelet felé majd miután elérted a szabadságharcosok szigetét menj
Észak felé ott találsz egy szigetet amin egy ház van ott szállj le és menj be onnan menj át oda ahol Symont macskává változtattál annak a szigetnek
az Észak-nyugati részén találoszegy házat oda menj be. Beszélj Eny-vel és menj el fölfelé utánna érintsd meg a két oszlop közötti tárgyat. itt balra
menj oda a 2 kőhöz és nyomj entert ments át a hídon balra harc tovább balra a következő pályán póbálj meg nem hozzá érni a szellemekhez amúgy
Észak-nyugat felé kell menni miután elérted azt a kék szinű kristályt nyomj entert és a kristálynál lévő sarokban kell kimenni utánna harc be a
szobába és vedd fel a kardot a párbeszéd után menj el északnak majd keletnek amíg találsz egy méreggel(lila trutyival) körbe vett szigetet.
Ott szállj le miután be mentél menj mindig fölfelé majd miután elérted a tetejét
jobbra az Adeával való beszéd után ments és ba az ajtón utánna jobbra föl,föl küzépen le
menj egyenesen föl addig a döglött árnyszörnyig majd vissza és el jobbra majd ki a
sziget széléig és vissza egészen addig a térképig ahol a láda van ott a ládától jobbra
lévő kinyúlás tetején tedd ki a bombát utánna le és jobbra el. vedd el Cloud
dögcéduláját és menj a döglött szörny alá majd vissza és verd szét azt és most nem
fölfelé mész hanem lefelé és van két kocka alakzat a bal oldaliba rakd ki a bombát.
Majd vissza az első térképig ott föl és balra miután szétverted a nekromantát(2x)
menj az oltárhoz. Keress egy olyan szigete ami hóval fedett. A kaptártól balra és a
világ térkép tetején. Menj be a ház melletti hegyhez onnan miután megvolt a párbeszéd
balra el és be a házba. Bevásárlás után menj a bal oldali saroktól egy kockával jobbra
majd egyenesen a jég palotáig ott be az ajtón és tovább fölfelé egészen az ujjabb
jég palotáig ott újból be az ajtón majd egy ujjabb ajtóhoz érsz és ott nem tudsz
be menni ezért az ajtótól balra levő kötélen kell bemenni onnan le a lépcsőn és le
az úton ott találod Adeát beszélj vele és hagyd ott Csorbát utánna fel a lépcsőn.
Éééééééééééés most jön az utolsó a végső össze csapás a nekromantával miután szét
csaptátok a büdös nekrofil köcsögöt Symon még egy utolsó összecsapásra megy Susaka
ellen. Itt ugrálni kell menj a jobb alsó sarokba majd jobb középre, jobb alsó,alsó,
alsó bal alsó, jobb alsó és középen le jobb alsó sarok és harc miután másodszor is
szétverted vége.

Gratulálok egy EZ alapján sikerül végigvinned az külön hatalmas dolgog, vége az első résznek

Utolsó Kommentár STeel WIDOW-tól:
BIG TANULJ MEG GÉPELNI VAGY KIRÚGLAK!!!

RPGMester
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2018.07.03. 18:35

Re: VVH I - Áldott a Gyermek

Hozzászólás Szerző: RPGMester » 2019.01.20. 18:26

Áldott a Gyermek végigjátszás by Flemat

ELŐSZÓ:
Ez a végigjátszás még 2006 körül lett megírva még a játék korai stádiumában, ezért előfordulhat, hogy nem minden itt szereplő dolog egyezik meg a már ti általatok tapasztalt, a játék végleges formájában szereplő dolgokkal. Röstellem, de lusta voltam még egyszer ilyen részletességgel kijátszani és jegyzetelni. A végigjátszás több SPOILERT is tartalmazhat, amire most hívnám fel a figyelmet. Igyekeztem minimálisra venni. Egyes részeket kitakartam, hogy lehetőség szerint ne befolyásoljam annyira a ti ROLEPLAY döntéseiteket/élményeteket.

Megértéseteket köszönöm és jó játékot!

TARTALOM:
  • Végigjátszás
  • Laplista (információ a kártyalapokról)
  • Enciklopédia (szörnyleírás gyűjtemény)
  • Tippek és trükkök (főképp azoknak akik végképp elakadtak a játék vége fele)
VÉGIGJÁTSZÁS
BEVEZETŐ:
Show

Vonat:
Beszéljünk Clouddal.Miután a vagonban vagyunk vegyük fel a ládában lévő pénzt (150), majd haladjunk jobbra. A kis bemelegítő harc után, a falon lévő terminálnál olvassuk le az útvonalat, majd a raktárt. Ezután haladjunk vissza, majd balra. Cloud csatlakozik. Nagy segítséget jelent, azonban nem tudjuk őt irányítani. Tovább balra megtaláljuk a túszokat, és egy sebesült katonát. Menny vissza abba a kocsiba ahol bejöttél. Itt találkozol Enyvel, aki csatlakozik a csapatba. Őt harcban és harcon kívüli gyógyításra használom leginkább. Utána vissza Cloudhoz. Autosave, majd miniboss harc. Előbb a kis terroristával végezzünk, utána a főnökkel. Találsz 1 kártyát. Ezek a harcok még egyszerűek, gyakorlatilag tárgyhasználat nélkül meg lehet oldani! Ezek után menjünk tovább balra (ugorjuk át a lyukat) és húzzuk meg a vészféket! Miután leszálltunk, aki faluban beszélgethetünk, illetve középen balra van egy bolt. Ezekután beszéljünk Clouddal.

Liberty city (Protektorátus):
Egyenesen fel a raktár felső részén a zöld ruhánál tudod visszarakni a páncélodat. Miután kijövünk a raktárból, ajánlom, hogy üljünk be mind a 3 órára. A történet szempontjából érdekes dolgokat tudhatunk meg, valamint jutalmat kapunk ha mind a 3 órán részt veszünk. A főbejáratnál van egy mentési pont. Ezután hagyjuk el a protektorátust, és keressük meg csorbát, aki a szomorú fűz (kocsma) előtti lámpánál lesz (le, a második útkereszteződésnél balra, és menny amíg meg nem látod).

Szomorú fűz(kocsma):
Üljünk le a pultnál csorba és egy lila hajú lány (Xiu) közti székre. A protektorátusban, az admirális irodájában találjuk majd magunkat (autosave). Miután megint nálunk az irányítás, menjünk kicsit balra majd felfele és rögtön jobbra. Beszéljünk a vörös hajú csávóval (Kummer).

Városnéző túra:
Clouddal és Enyvel leszünk...egyszerű a feladat...kísérjük körbe Enyt a városban...5 ilyen pont van:...
Kovács (ez a helyszín fontos lesz), Park, Hotel, Bolt, Kocsma, Templom. Menjünk le, majd balra és fel (kövesd az utat) ott lesz a Kovács. Tőle balra lesz a park. Innentől végig le az úton, majd még lejjebb a Kéksólyom Szálloda parkolójába. Ettől jobbra lesz a bolt. Innét mennyünk balra fel a szomorú fűzhöz (a kocsmához, ahol már voltál). Le, majd az úton jobbra haladva lesz HEL temploma. Eme rövid kis túra után menjünk vissza a protektorátus épületébe!

Eddzőmeccs Clouddal:
Mennyünk arra amerre volt Kummer, csak ne mennyünk be a szobába, hanem végig fel (Az épület bal felső része). A meccsen nem muszáj ütnöd Cloudot, teljesen értelmetlen, csak annyi a lényeg, hogy 5-6 körig kibírd (bármilyen gyógyítás nélkül) majd a SPECIÁLIS támadást használd ellene. Ehhez szükséges, hogy teljesen feltöltve legyen az SF szinted, tehát ne használj addig belőle semmit.

Támadás a Protektorátus ellen:
Az edzőteremben vagyunk...mentsünk, aztán irány aprítani! Az elágazástól lefelé van az orvosi terem (és a bankautomata), ahol mindig ingyen gyógyíthatsz (,illetve most a támadás alatt nem, de pl. itt fel tudod venni a pénzt a számládról). Amint az elágazástól jobbra megyünk, a katonánál is informálódhatunk, hogyha a bázis különböző részeit felszabadítjuk, milyen bónuszokat kapunk, valamint minél többet ellenséget megölünk, majd annál több pénzt kapunk a küldetés után!
TIPP:
Jobbra haladva lesz még 2 terrorista. Ha ettől az elágazástól lefelé megyünk, és leverjük az ottani terroristákat, akkor Csorba
is csatlakozik a csapatba. Vissza majd tovább jobbra (felfelé van a reaktor, az most le van zárva), ahol ismét egy kis osztag
protektorátus katona lesz. Tovább jobbra. Itt választhatsz: mehetsz tovább jobbra, vagy lemész segíteni a 2 protektor lovagnak a harcban. Ha le mész, akkor a harc után beszélj a tőlük jobbra lévő pultossal, ő kinyitja nektek a raktárajtót, illetve mentési ponttal szolgál (+lezárja a bejáratot, így több ellenség nem jöhet be). Szabad a raktár, irány felfele. A második teremben beszéljünk a tanárral és kapunk egy SF injekciót (+350 SF). Tovább fel a raktárhoz...Kummer is csatlakozik. Vissza az elágazáshoz, és tovább jobbra. Itt lesz 2 terrorista, utána még 2 terrorista + 1 miniboss, de ő miattuk nem kell aggódni (majd meglátjátok). Ha tovább megyünk jobbra megtudjuk az ott lévő kisebb osztag protektorátusi katonáktól, hogy Cloud már a hangárban harcol. Felfelé lesz az admirális, mennyünk be hozzá. Megtudjuk, hogy már csak a vezérük van hátra a reaktorban. Menjünk vissza DR.Banóhoz az orvosi elé (bal alsó sarok), majd mentsünk a bejáratnál, és irány a reaktor.
Miniboss: használjuk az alap 01-es Sf-eket ellene, majd ha már nem tudjuk, akkor csak simán üssük. Ha minden simán megy, akkor még továbbra sem kellett a játékban item-et használnod.
1. FEJEZET: A VÉG KEZDETE
Show

Symon:
Ha van 1 kis türelmed, ajánlom, hogy próbáld ki a kártyajátékot. A protektorátus épületében a büfé előtt (a reaktorral szemben lefelé) ül 2 katona. Az egyik oktat, a másikkal játszhatsz. Alapból 1 harcos, 1 parancsnokot és 1 hárpiát küldök (minden meccs előtt és után [ha nyertünk] mentsünk [ha nem akkor betöltés]). Miután a hárpiával nyertél 1 Dremórát, cseréld le a parancsnokkal és onnantól kezdve már csak szerencse és idő kell. Ha 50-szer nyersz, kapsz egy különdíjat!
TIPP:
Értelemszerűen ha nyerünk (mentsünk), a következő játszmában másmilyen sorrendben válasszuk ki a kártyákat (pl ahol nyertél, oda rakd a leggyengébbet)
Irány a hangárba (végig jobbra a hosszú folyosón), majd az Admirálishoz (itt majd lesz 2 opció: Haza jövök; Nem érdekel.
Én az előbbit választottam)

Eny:
Egyenesen lefelé (Enyivel is tovább lehet kártyázni, illetve az étkezdében tudunk BlackJack-ezni is. A mentés/betöltés módszerrel itt is potya ezreket lehet nyerni). Üljünk le a pultnál a vendégek feletti üléséhez, a többi adja magát!

Symon múltja: flashback.
Vegyük fel a pénzünket (ha még nem tettük) az automatából, majd mennyünk vissza a szobánkba és feküdjünk le. Másnap van irány a raktárba a páncélodért, majd a hangárba.

A hajón (Prometheus):
Jobbra fel a létrán mennyünk az Admirálishoz, utána le balra, balról a második ajtón be Xiu-hoz eligazításra. Mentsünk, majd üljünk le a helyünkre. Ezután lehetőségünk lesz (az első komolyabb) bevásárlásunkra (nálam ez 2 acél karpajzsból, 3 kevlar karpáncélból majd ami pénzem maradt azt nagy gyógyitalra, feltámasztóra, és FONTOS!:ELLENMÉRGEKRE ment el). Csorba nem vehet fel karpajzsot, mivel kétkezes kardja van, Eny meg nem lesz a csapatban.
Minigame: Lelőni az ellenséges repülőgépeket!

Erdő (Symon&Csorba):
TIPP:
A velünk lévő 2 protektorátusi osztag (puskások, kardosok) nagy segítséget nyújtanak, sőt nélkülük szerintem megoldhatatlan lenne még. Figyeljünk oda, hogy a harcok után a menüben töltsük újra a puskások lőszerét.) Szedjük fel az erdőben lévő gombákat, illetve a hosszú szárú piros virágokat(holdvirág). Induljunk lefele. a következő résznél már figyeljünk a felszedni valókra, + a kis pokemon beütésekre (játék humor, ne is törődj vele)
Itt a térkép bal alsó részén tudunk kimenni.

Gázvezeték:
Bejutni bal oldalrról tudsz. Mentési pont. Végigmegyünk a gázvezetéken, ügyelve, hogy a többiek ne szakadjanak le.
Miniboss harc (Dremora): mindenféle edzés nélkül könnye legyűrhető...csak néha használni kell 2-3 nagy gyógyitalt, illetve a puskásokkal 1X lövünk, 1X töltünk,stb. Autosave.

Csatorna:
Szerintem a térkép alapján, ami a menüben megnézhető, világos minden, ezért ide nem írnék leírást. Maximum annyit, hogy a felső-középső, jobb-alsó,illetve a bal-alsó részen találhatunk egy újabb pokemont XD

Város:
Induljunk balra, és harcoljuk magunkat végig az ellenségeken.

Erdő (Kummer):
Itt se felejtsük el felszedni a gombákat...Induljunk le majd jobbra és megint le.

Csatamező/Front:
A háborút látjuk magunk előtt, folyamatosan támadnak, ha tudjuk, nyissuk ki a ládákat, majd fussunk jobbra az ellenség 4 hátsó katonájához.

Város (Symon&Csorba):
Induljunk végig felfelé, ekkor összefutunk Kummerral és csapatával. Ott fog maradni egy kém, akitől vásárolni tudunk. Tovább jobbra. Már kezdünk örülni, hogy mentési pont...de a játék nem (mindenkinek) olyan könnyű mint azt hinnénk.
A kereszteződésnél le, majd megint jobbra az utat követve. Beans. Utána Csorbával és Kummerral haladjunk le, majd jobbra, a 4 kalasnyikovos ellenség után be az ajtón.

Fal:
A falrész bal alsó részén tudunk átugorni.
Ui: 2 láda lesz: az 1.-ben 1 vitamix, a 2., ami a térkép tetején van megszerezhetetlen, szóval ne is próbálkozzunk vele. Be az ajtón (jobb felső sarok).

Palota:
A bal-alsó sarokban lesz1 láda és 1 mentési pont. Miután kapunk 1 kardot, és leszúrjuk vele azt akitől kaptuk, NE mennyünk balra. Irány jobbra. Látni fogunk 1 adag sziklát/törmeléket. Na itt el tudunk menni jobbra, ha a legalsó kis kinyúló falrésznél megyünk. Utána mennyünk le a könyvtárba és nyissuk ki a ládát (kobalt karpáncél)! Most haladjunk balra.
A kis "videó" után 1 minigame: FUTÁS!!!!!!!!!!!!!!!
Megint a csatornában találjuk magunkat...lassan a második otthonunk is lehetne. Mennyünk megint ki belőle, majd a városban találjuk magunkat.

Város:
A bal felső rész TELE lesz katonákkal...oda kell menned, ahová bementél Csorbával és Kummerral.

Reptér:
Ne felejtsük majd el kinyitni az itteni ládát sem. Na repüljünk!
Rejtvény: 3,6,9,?
Megfejtés:
2. FEJEZET: OTTHON
Show

Erdő:
Kilyukad a belünk...egyszer csak hallunk 1 sikítást. A jobb alsó sarokban lesz 1 lány, mennyünk oda (közbe szedjünk fel még 3 selyemgombát).
Következő résznél már a bokrot is vegyük szemügyre, amin lila bogyók vannak. Tovább jobbra. Az elágazásnál előbb mennyünk balra, ott lesz még1 gomba, aztán be a bányába,

Bánya:
Az elágazástól felfele és jobbra beomlott, tehát menjünk balra. Felfele lesz a kijárat, DE előbb menjünk le, ott lesz 1 láda.
Kijutottunk. Itt már vár minket Adea édesanyja (Delea). Mentsünk, majd irány a fogadó. Jobbra fel a konyhában üljünk le a az asztal bal-felső részénél lévő székre.
Menü:
  • Rántott hús krumplival
  • Gombakrémleves
  • Csokoládés pite
  • Főtt kukorica


én a Csokoládés pitét kértem, mivel édesszájú vagyok.
Este van, nézzünk ki az erkélyen (jobb-felső rész).

Protektorátus (Eny):
Szegény kártyaoktatónk meghalt, de a társával szerencsére még tudunk játszani. Mennyünk vissza a szobánkba, és a jobb felső ágyra feküdjünk le. Később induljunk el a raktár felé. Az első tanterem előtt találhatjuk meg Cloudot. Irány az Admirális. Ezután mentsünk és irány a kovács!!! Alakítsuk át Symon fegyverét Ryukenre, a dremora szarvat használva, amit még a gázvezetékben szereztünk. Ezen kívül ha eléggé öldököltünk az erdőben, Kummer fegyverét is átalakíthatjuk Csuklókarddá.
Ezek után irány a léghajóbázis (A részletes utasítások le lesznek írva a játékban). A másik léghajó bázison van 1 láda a bal-asló sarokban. Go ki.

Symon:
Munka a faluban: Ajánlom, hogy mind az 5-öt csináljuk meg. Nem sok idő tényleg. Még annyi, hogy a gyomlálásnál vigyázzunk a kis meglepetésre

Eny:
szaladjunk el balra. Miniboss harc.
Ezután szálljunk be a kocsiba a világtérképen és irány a jobb oldali város, a tenger mellett.

Amerigo (város):
Sétáljunk végig jobbra, amíg az út engedi, majd le és megint jobbra. A felettünk villogó kék körbe kell állni. Ezután foglaljunk egy szobát a szállóban, ami innen le, majd jobbra található.
TIPP: Itt is található kovács. Ha még esetleg nem fejlesztetted fegyvereidet, itt az újabb esély rá, továbbá a páncélboltban
vegyünk 3 protektor karpáncélt, a régiket meg majd adjuk el.
Szabad program:
Kummer: ő a közeli parkban HENYÉL!
Eny: tipikus nő...hol máshol lenne, mint a parfüm boltban
Csorba: Az étteremben fal
Symon(te): még el kell ütnöd 40 percet...mi lenne jobb "időpocsékolás", mint egy jó kis múzeumlátogatás...
Ám mielőtt bemennénk a hadtörténeti múzeumba...kerüljünk körbe (a bejáratától induljunk el balra,majd fel,jobbra,és végül le) és ott lesz 1 láda, benne 2000 pénz. Irány a múzeum. Vissza a szökőkúthoz. Onnan meg a hotelba.
Amerigo szálloda:
A múzeumban lévő kémet látva, nem meglepő, hogy megtámadtak (ajánlom figyelmetekbe Csorba beugró jelenetét).
Kummerral menekítsük ki a lányokat az ablakon keresztül, majd irány a hajó. Ugyanez Symonnal és Csorbával.

A hajón:
Mentsünk, majd álljunk a kék körbe. Kiderül 1-2 dolog, de vége is a beszélgetésnek, ugyanis üldöznek minket...kezdjük is meg hát a hajócserét.
Az ellenség hajóján maradjunk a sötétben (fekete padló), és hátulról (enterrel) iktassuk ki az ellenségeket. Az első 4 katonát, a lépcső feletti karral tudjuk likvidálni.
TIPP:
Összesen 10 ellenséget lehet megölni...ha letérsz a sötét padlóról, az se gond, ameddig nincsen a közelben ellenség, ha pedig van és észrevesz, akkor harcolnod kell vele. A hajó baloldalán tudunk kimenni, majd a kék körben levágni a két hajót összekötő hidat!

Világtérkép:
-cirkusz(1.sziget):
Nézzünk be a mellettünk lévő cirkuszba. Ha eddig kártyáztál, akkor most értékes tárgyakra válthatod kártyáidat, melyek segítségével új/jobb fegyvereket
kovácsolhatsz majd.
-Mira/Fűrészüzem(2.sziget):
A nyomvonalat követve a következő szigeten ez lesz. Remek edzőterep, van mentési pont, ingyen gyógyítás ÉS még kártyázni is lehet, melyeket rögtön be is lehet váltani az előbb említett cirkuszban!!!
-Csorba szülőfaluja(3.sziget):
Mint azt Csorba is mondja, induljunk el balra, amerre lakik. Vissza, ahol bejöttünk, és onnét felfele haladjunk tovább (harc 2 tolvaj ellen). Ezután irány a hajógyár. Ez a bejárattól jobbra van. Vigyázzunk, ezen a részen már megtámadhatnak minket; itt fussunk megint jobbra (harc megint 2 tolvaj ellen).
3. FEJEZET: CSALÁD
Show

Világtérkép:
A fenti világítótoronynak egyenlőre semmi szerepe sincsen. Ajánlom, hogy mentsünk a világtérképen, mert harcok lesznek. Úti célunk a kriptához vezet (kereszt). A kriptában lesz 1 láda! Szerzünk egy kristályt, amie jó lesz majd fegyver fejlesztésre.

Erdő(góliát):
Szedjük fel a "dolgokat" (gombák, stb. Az előző erdős színhelyeknél leírtam), majd irány lefele.

Világtérkép:
A falu itt van nem messze. A világtérképen békák támadhatnak meg, ez
  • jó mert amit dropolnak, abból fegyvereket lehet fejleszteni;
  • rossz, mert az elején még nehézkes lehet őket kinyírni.
Falu(Déli-farm) [agrár-központ]:
A bal felső sarokban van 1 láda, amit a bárányok miatt NEHÉZ kinyitni, de ha meg is van, akkor még nehéz is kijutni (szerintem ennél nehezebben még nem nyitottam ládát az egész játékban xD). Ne felejtsünk el meglátogatni a kovácsot. Ha mindennel megvagyunk, lépjünk be a "könyv ikonos" ajtón (konferencia terem).
TIPP:
A világtérképen irány tovább balra a következő helyszínhez.

Erdő(turul madár):
Csorba pihen. Szedjük fel a gombát, majd tovább balra, Eny után.

Ásatás:
Symonnal: jobbra rögtön mentsünk ... és hát, NÉZZÜNK KÖRÜL (a másik sátorban)!!!
Kumerral: beszéljünk Symonnal, majd irány jobbra, a romokhoz.
Ezekután (miután felébredtél) beszéljünk ADEÁVAL és SYMONNAL!!!
A világtérképen felfelé a következő erdőbe.

Erdő: Enjoy

Következő falu (hegység előtti):
Irány a fogadó (előtte mentsünk a világtérképen és töltsük fel a csapatot). BOSSharc (Jack&goliát): előbb a 2 puskát 8karját támadjuk, és csak utoljára a testet, vagy mindet egyszerre!

Erdő: (állandó ellenfelek: 2 zöldfarkas, vagy 3 méregtövis; ritkább ellenfelek: 2 xenobéka, 1 pók)
Haladjunk felfele, ott lesz 1 bíborbarack, őle balra meg 1 holdvirág. Vegyük az irányt lefele. A sárga pokemon szerű növényből ha szerencsénk van tudunk szerezni 1 aranymagot. Attól egy kicsit balra van még egy holdvirág. Tovább balra.

Sziklás hegy(ség?):
Sok tolvaj van itt...igyekezzünk minél gyorsabban felmenni a lépcsőkön. Miután felértünk (hídnál leszünk), folyamatosan támadnak a terroristák...
BOSS harc Jack ellen...vagy mégsem MINIGAME!!!
Kaptunk 1 JACK kártyát! Félig halottak vagyunk...próbáljunk meg valahogy felmászni.

Protektorátus:
(Móka)harc a Gazda ellen. Vizsgáljuk meg a regisztrációs pult mögötti számítógépet.

Adeával:
Na ez egy nagyon jó rész lesz, mivel tudjuk mi ADEA képeseeége Nézzünk körül!
4. FEJEZET: ÉLET
Show

TIPP:

Munkák Xiutól:
FONTOS: Csak az EGYIK küldetést vállalhatjuk el!!!
SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM:
Show
Én személy szerint a banditák likvidálását jobbnak is találtam, több EXP-t is szereztem, és JÓVAL több cuccot is kaptam. A másik küldetés jutalom szempontjából csak a pióca kártya miatt érheti meg, de nem valami jó lap: manaköltsége 12, támadóereje 13.
-banditaírtás: Ezen az akción 1 kéksólyóm osztag csatlakozik hozzánk. A nagy teremben először haladjunk balra, és öljük meg a kameramegfigyelőt. Középen mennyünk fel, ott lesz 3 láda. Utána igyekezzünk a jobb-alsó, majd a jobb-felső sarokba. Végezetül DARÁLÁS. Van ebben egy kis csavar. Ha előbb visszamegyünk a kiinduló pont felé,
a sólyom osztag csatlakozik hozzánk, és onnantól kezdve SOKKAL egyszerűbb lesz minden! Most, hogy a sólyom osztag csatlakozott, kitudjuk robbantani az utolsó rácsrészt...
Tegyük hát azt! Itt lesz a vezér, előtte ERŐSEN ajánlom, hogy készülj fel (5-5 ellenfeled lesz)!!! A végén találunk 1 szép virágot, ezt később Xiu-nak adjuk.

-konvoly: Ezen az akción 1 protektor lovag osztag csatlakozik hozzánk. A kiinduló falu jobb-alsó sarkában van 1 bolt.
Az 1. résznél zöldfarkasok ellen (4*2db) kell harcolnunk.
A 2. résznél [új szörny] piócák ellen (4*2db) kell harcolni. A harcok folyamán itt szert teszünk(vagy tehetünk) 1 pióca kártyára. Ezek után mentésre kapunk lehetőséget.
A 3. résznél 2 xenobéka támad meg minket. Beesteledik, tábort verünk.
Minigame: 15 másodpercünk lesz a pálya másik (bal) oldalára elfutnunk (az akadályokat kikerülvén).
Mivel megmentjük a karaván vezető életét, kapunk tőle 3 vitamixet.
Miniboss harc: Dremora

Megérkeztünk. A végén itt is találunk 1 szép virágot, ami szintén Xiu-é lesz majd. UI: Választhatjuk, hogy elfogadjuk a karaván vezér ajánlatát, miszerint meghív 1 sörre
SZEMÉLYES DÖNTÉSEM:
Show
...én elfogadtam.
A küldetés után fújjuk ki magunkat...azaz irány a szobánk. Ott már várni fognak ránk a többiek.

Másnap: Bármely küldetést is vállaltuk el, megint a banditákkal van gond...(ha nem te vállaltad el, akkor Xiu azt mondja, hogy Kummer tette azt).
Miután Xiu mondja, hogy küldd velem egy másik seed (csapattársat) is választásaik: Ki küldjön? Enyt? ; Csorbát? ; Kummert?
AZ ÉN VÁLASZTÁSOM:
Show
Én Eny-t választottam. Kissé BROKEN a karakter, hogy finoman fogalmazzak.
A kalózbázison: Bandikoljunk teljesen fel a ládák mögé. Majd kicsit vissza és tovább jobbra. Most vissza az előző helyre (fel). Megint vissza jobbra át tudjuk ugorni a ládát. HARC: tolvajok/kalózok. Miután leöltük őket, mennyünk a pallos szélére, ahol az a free island-i hajó állt, amit felrobbantottunk. A hajó alsó részén megint lesz 2 láda!
Szerzünk 1 Cloud kártyát!

Protektorátus: Körülnézhetünk, kártyázhatunk...most, hogy szereztünk 1 Cloud kártyát, az új 3 lap legyen: Cloud, Jack és 1 Xenobéka.
Ha végeztünk, beszéljünk Kummerral (a szobában található). Hívat az Admirális, tehát irány hozzá. Csorbától kapunk 1 Typhoon követ...-> FEGYVERfejlesztés!
Kapunk egy A osztályú küldetést. Irány ismételten az admirálishoz (előtte nézzünk át még1X minden felszerelést)
5. FEJEZET: PARANCS
Show

Irány a raktár. Miután felvettük a csomagunkat, menjünk a hangárhoz. A hajón majd amikor Symon mondja, használjuk Kummernak, az Analízis opción belül, a SCAN képességét! Haladunk tovább értelemszerűen.
Futás vissza, kapcsoljuk be az erőteret magunk után és beszéljünk a kapitánnyal!
A mentőkabinban üljünk le Csorba mellé.

Falu (Pearlgem):Rögtön meglátunk valami aranygömböt (Zafír) a földön...vegyük fel. A boltban vegyünk Vuldula páncélokat. A szálloda mellett, jobbra van 1 láda és a kovács mögött egy holdvirág. Ha meguntuk a nézelődést, akkor irány a szálló. Invázió van a faluban...ajánlom, hogy lehetőleg minél többet (de inkább az összeset)
öljük meg, majd a BOSS harchoz, mennyünk a parton jobbra (a térkép jobb-alsó sarka fele). Egyenlőre csak TE és Eny vagytok...keressük meg a többieket minél előbb. Kummer a lépcsőfeljárón fog harcolni. Arra fele menet látunk a kút mellett egy sebesült nővért + a házak előtt egy sérült nőt. Enyvel gyógyítsuk meg. Csorba sajnos csak a BOSS harcban fog csatlakozni hozzánk, szóval sajnos most csak a hármójuk kap tapasztalatot. BOSS harc, majd kapunk egy Eny kártyát kicsit később!

Vuldula: Verekedjük át magunkat a tömeget. Miután ISMERETLENEK megpróbálták megölni a királynőt, a palotába megyünk.

Palota (Symonnal): Lopakodjunk át magunkat az őrökön (nézzünk be mindegyik terembe). A szobában (sorrendben): 1 láda, 1 kulcs, semmi, 1 láda + 1 holdvirág. Battyogjunk le a lépcsőn. Miután betoppantunk a bálba, és a herceg is velünk van, haladjunk balra. Az emeleten vagyunk, Kummer is csatlakozik majd hozzánk. A nagyterem az elágazástól felfelé van. Át a fürdőn, majd mentési pont. Irány az emelet és megint összeáll a csapat (1 meglepetés vendéggel)!
BOSS harc: Boszorkány! Miután legyőzzük, egy kis bajszos meglepetés fog érni minket Vegyük fel a kulcsot, és vizsgáljuk meg a triviális dolgot.

Világtérkép: Lesz egy gépmadarunk, innentől kezdve szabad lesz a pálya (mehetünk bármerre a világtérképen). De még mielőtt felfedező útra kelnénk, repüljünk egyenesen le, vissza a protektorátusba, hogy helyre hozzuk a mi kis "cicánkat"!

Protektorátus: Miután jól leordított minket az Admirális, Csorbával leszünk. Nézzünk körül a szobánkban. Beszéljünk Symonnal.

Körbezáert falu: A bolt mellett van 1 láda, Eny-nél mindig ingyen gyógyulhatunk. Menjünk fel az erdőbe. Találhatóak az erdőben: holdvirág, 1 láda a jobb-felső sarkában, míg a bal-felső sarokban szerencsét próbálhatunk mégegy aranymagért(pokemon). Az erdőben hárpiák támadhatnak ránk, szóval csak óvatosan. A bal asló sarokban egy nyílást kell keresnünk.
BOSS harc (Zodiak)! Symon visszaváltoztatása:
Symonnak rossz előérzete van, ezért azt javasolja vegyünk gyógyszereket (ha kevés van nálunk, akkor vegyünk, mert igaza lesz...). Távozzunk a faluból.

BAJ VAN (...)! Sok kis harc, majd BOSS harc (boszorkány).
6. FEJEZET: ÖSSZEOMLÁS
Show

Most, hogy ismét teljes a csapat, mielőtt visszamennénk a protektorátusba...fedezzük fel a világot:
VILÁGTÉRKÉP:
-cirkusz: kártyákat nyersanyagokra cserélése, és ezáltal fegyverek kovácsolása
(mint észrevettétek Symon gyakorlatilag ingyen kapott 1 Gunbladet, ami nagyon jó. Még annyi, hogy a stormcalibur megkovácsolása szerintem felesleges!!!)
-A bal felső sarokban egy kis erdős föld van, ahol is FŐNIX-ek támadnak ránk. Ezek jelenleg egy picit erősek, előtte mentsünk. Ez drop-olja a főnix követ, ami csorba legerősebb fegyveréhez kell, illetve ha több követ is szerezünk, azok eladásával dús gazdagság vár ránk !!!
-Emlékeztek még a kulcsra amit találtunk, mikor a császárné meghalt? Na mennyünk PEARLGEM-be (ahol a sok polip volt) és vizsgáljuk meg a szobrot.

Protektorátus:
Edzőmeccs Clouddal csapó 2: Ismételten megvívnak egymással a jó barátok.
SPOILER:
Spoiler
Show
Az egy dolog, hogy mi kockolunk, de még a karakterek is?! XD Irány MMO-zni.
Hívat minket az admirális! Ha mindennel úgy érzed megvagy, beszélj Xiu-val, aki az admirális irodája mellett fog várni.

A léghajón: A jobb felső sarokban van 1 láda, majd beszéljünk mindenkivel, DE a herceggel a legvégén!

A reaktornál: Verekedjük át magunkat az őrségen! A 3. (nagy) szobának a jobb-alsó részében van 1 láda (magma kő). A jobb felső sarokban fel a lépcsőn. Jobbra, majd le a lépcsőn, és be az ajtón.

Börtön:
Választhtunk: Kiszabadítjuk a a szabadságharcost, vagy sem?
AZ ÉN DÖNTÉSEM:
Show
Én kiszabadítottam, és segített
Haladjunk lefele. Rögtön a bal oldali teremben lesz 3 zsák (tele pénzel [5000]) és 1 rubin. A jobb oldali szobában lesznek a fegyvereink (toljuk el a ládákat). Mennyünk a cellákhoz, ekkor csatlakozik mindenki (+ a lövész is egyenlőre), majd vissza le. Az alsó-bal oldali teremben kisebb vértenger van...semmi más látványosság nincs itt emberek.
Fel a lépcsőn, jobbra, majd a jobb felső résznél be a gyógyszertárba (ingyen felszerelés). Kicsit balra innét van egy lépcső és
mellette egy ajtó. Nézzünk be (ott lesznek a túlélők), majd fel a lépcsőn. Megint fel, át a fürdőkön, utána kövessük a vércsíkot. Harc 5 kis csonti ellen, majd miniBOSS harc.
Mentsünk, majd BOSS harc (boszorkány): egyszer csapattal, egyszer meg csak Enyvel!!!

Falu (Dexter): Vásároljunk be (Mytril páncélok), majd beszéljünk Xiu-val.

Libery city: A város mintha kihalt volna...(üvöltés) ELŐRE!

Protektorátus: Rögtön a bejáratnál harc. Mentsünk, majd irány a hangár. A Prométheus ágyúival védték magukat a bázis túlélői. Dr.Bano felgyógyít minket ha beszélünk vele. Beszéljünk az Admirálissal. Parancsba kaptuk a reaktor túlterhelését. a KÓD: VANDOR!!! Irány a reaktor. A reaktor előtt a "halálmadár", majd utána a 8 "csontváz" még nem gond, de a 6 "hulla seed" már annál inkább problematikus lehet...A reaktornál Írjuk be a kódot, majd irány vissza a hangár felé. Miután megtörténtek az események, irány az edzőterem (de előtte mentsünk a mellette lévő szobában)!
FŐBOSS harc (ízelítő csak)
7. FEJEZET: GLORIAN
Show

Enyvel: Irány a Prometheus gyengélkedője.
Symon (kóma): Mentsünk, majd sétáljunk el a kapuig (bal-felső sarok).
Új uticél: free island-től (ahol volt még az ostrom a 2 nagy ágyúval, gázcsatorna,stb) északra lévő szigetcsoport, azon belül is a hegy! Itt szert tehetünk még egy aranymagra, majd irány be. Ez a hely kisebb labirintus, de legalább nem fog megtámadni minket semmi, tehát szabadon mozoghatunk.
ÁT A LABIRINTUSON:
Show
Két úton mehetünk rögtön (mindkét út ugyanoda vezet):
-út1: jobbra (piros), be az alagútba (zöld), megint be az alagútba (ahol van felül még1 út), itt fontos hogy mennyünk át a folyosón jobbra, és ne lefele, haladjunk végig, majd bele a zöld karikába!
-út2: balra (zöld), jobbra át a folyosón!...: az első elágazás találkozó pontja. A zöld karika után:...Újabb elágazás! Itt most vagy jobbra (jobb felső sarok, fel nem lehet menni), vagy le és aztán jobbra, ugyanabba a nagy terembe vezet (ha az első, akkor a felső, ha a második, akkor a terem alsó részében találjuk majd magunkat). Ezután haladjunk középen balra (kék) és innentől már
egyirányú!!!
Álljunk a (mutatott) szakadék szélére.

Prometheus: Irány az admirális (előtte beszéljünk Dr.Banóval).

Világtérkép:
A talbrad bázis Vuldula észak-nyugati részén van (erdős falu). Nézzünk körül a világtérképen (,ha még nem tettük volna).
[*]FONTOS:Symon fegyvere (Gunblade) eltört, így megint az az előtti fegyverünk van...Most lenne kis értelme (de nem sok) a Stormcalibourt megkovácsolni (nem sokkal később kapunk jobb fegyvert is).

Talbrad: A cirkuszon kívül itt is tudunk alapanyagokat VÁSÁROLNI (pénzért). Sétáljunk az úton végig balra. Miután szétváltunk, mennyünk fel a lépcsőn. Jobbra lesznek boltok, balra-fel a templom, jobbra meg a te házad (kőkapus). Vegyük az irányt a pap (Dag atya) felé. Mennyünk a házadba. A szobád balra található.
Nézzük meg a két borítékot a szekrényen. Mennyünk vissza, ahol Enyiéktől elváltunk, és most tényleg mennyünk végig balra az úton!

Elveszett város: A bal-alsó sarok fele van egy láda. Középen felül van egy mentési pont és még egy láda. Mennyünk a jobb alsó sarokhoz, fel, majd be az épületbe. Mentsünk és nézzük meg, hogy fel vagyunk-e töltve...ez ugyanis elismerem, nehéz lehet...az itteni szörnyek kevésben élnek, de sokat sebeznek (300-400). Rögtön a jobb oldali irodában vegyük fel a kék mágneskártyát! Ezután irány balra. A kapu után fel, majd jobbra. A mosdók mellett jobbra a szekrényekben lesz a következő (sárga) mágneskártya, melynek megszerzése után mennyünk a lenti irodába. Ott lesz még egy kártya, amivel fel tudunk majd menni! A lenti iroda bal-felső részénél egy láda (Xenotech őr páncél), a jobb-felső résznél, a szekrényben pedig az utolsó (piros) mágneskártya. A felső kapu utáni ládában találjuk meg majd a második varázs őrszemünket! A következő teremben olvassuk el az összes kis számítógépet. Majd tovább jobbra. Nézzük meg a főgépet! Itt majd megértitek miért is mondtam, hogy fölöslege a Stormcalibour...egy szó Klimhazzard. Vegyük fel "új játékunkat"!
Szereztünk 1 Symon kártyát! Irány Senora Glen!

Világtérkép: nagyon dél-nyugaton van

Senora Glen:
Megismerünk 1 új embert: Freya Valentine-t. Itt vagyunk a HALL-ban, mennyünk balra a boltba, és beszéljünk Xiuval valamint nézzük meg a standokat. Ha ezzel megvagyunk, akkor mehetünk fel az irodába. Itt a jobb felső sarokban ha leülünk (majd később) MMO-zni, megszerezhetjük a 3. varázs őrszemünket!!! Ezek után mennyünk a szobánkba (ott lesz Cloud nem messze).

Freya és Symon: A 2 kígyógyík lezúzása után nézzük meg lent a 2 (gyík)tojást, majd tovább balra. A következő helyszínen is lesz 1 tojás, a beomlott barlangnál. Vissza a térképre, és tovább a másik pontra. A rádióállomásnál végig balra, majd a térkép(hegy) túloldalán találva magunkat keressük meg a konvojt

Konvoj: A ládában lesz 1 oryhalkon!!! Közelítsük meg a konvojt. Harc: 2*2 kígyógyík és 1 Zordiak. Freya megsérült, a térképen mennyünk a hegyhez, ahol a ház van. A házban ültessük le Freyát a vörös körnél, majd irány tüzet rakni .
Ezek után beszéljünk Freyával és mennyünk fel a toronyhoz. Itt lesz 1 láda, és nyomjuk meg a gombot. Ezután vissza Freyához.

Senora Glen: Másnap. Minden meglepően indul...(hááát). Shopping idő, irány a boltba és együnk valamit (a középső bolt). Veszünk 1 doboz bon-bont Freyának. Választhatunk, hogy étcsokoládés, vagy kókuszos legyen
AMIT ÉN VÁLASZTOTTAM:
Show
én az étcsokisat választottam
. A főfolyosón haladván vissza jön számunkra a nap 2. meglepetése
Navigálódjunk el a tanácsterembe eligazításra. Újra teljes a csapat, ez az utolsó alkalmunk, hogy körülnézzünk a világon!!!
Prometheusz: Haladjunk jobbra (Adea összeesik).
8. FEJEZET: SÍR A BOLYGÓ
Show

Prometheusz:
Adea és az ezeréves szellem eléggé aggasztó dologról beszélnek...
Minigame: mint azt már egyszer Symonnal csináltuk, most Kummer ül be a légvédelmi ágyúba

Symonnal: (rádióüzenetek után) Irány balra, le a létrán. Innen balra a folyosón (itt megtámadhatnak), amíg egy ládákkal körülvett ajtóig nem érünk. Az egyik ládát toljuk arrébb, majd mennyünk be. Miután végeztünk irány vissza.

Eny, Kummer, Csorba: Most a 2. emeletet kell megtisztítanunk (igazából gyerekjáték). Irány le a létrán aztán irtás!

Ezek után összeáll a csapat és kezdődhet a bevetés (autosave). UGRÁS!

Kaptár:
Minigame: a jobb és bal nyilak segítségével kerüljük ki a tüskéket.
Miután landoltunk, rögtön lesz 1 láda. Nyissuk ki, majd irány balra. Adea (sunyiban egy) tárgyat adott nekünk: MEGMENTŐ. Segítségével 5-ször menthetünk bárhol. Használjuk okosan . A mentési helységben vagyunk (mentési pont). Mint kummer is mondja, fel nem érdemes most menni,
ezért mennyünk jobbra, majd az elágazásnál fel (gerincoszlop). Itt 1 kis videóbejátszás. Jobbra a piros körnél tegyünk le 1 töltetet.
Miniboss harc (HOLTSÁRKÁNY)! MJ: az összes többi (még 3, a szívnél nem kell) töltet lerakása után 1-1 ilyen holtsárkánnyal kell majd megküzdeni, tehát figyeljünk oda! Ebből a helységből folytatva haladjunk felfele. Itt 2 választásod lesz:
balra vagy jobbra...Kezdjük balra. Töltet->holtsárkány->vissza. Most mennyünk jobbra (bejátszás)...tovább balra (agy). Vissza a gerincoszlophoz (ahová az első töltetet raktuk), majd onnét most irány lefele! Az utána lévő vörös folyosón az első út lefele vezet a (szívhez). Itt mint már írtam nem kell harcolni !!! Tovább a folyosón jobbra (felfele zsákutca). A sok repülő sz*r eléggé idegesítő. Tegyünk le ide is
egy töltetet, aztán irány vissza a mentési pont, majd felfelé!
FŐBOSS harc 1 (Necromorf).

Nyerünk!!! Ám a Prometheus zuhan...

Bál: Mindenki kivan flancosan öltözve, megy a mulatozás, ünneplés!
Itt még választhatsz, hogy Freya, vagy Eny felé hajlasz majd inkább, Freya jó csaj, de Eny az igazi párja...én Eny mellett voksolok
Itt a vége, vagy mégsem?

Világtérkép:
Kapunk 1 Nekromanta kártyát. Kövesd az ekkor előjövő játékutasításokat, ezen kívül az a bizonyos "havas terület" legészakabbra van középen!
Mennyünk egy olyan helyre ahol van kovács! Ha követted eddig a leírást, akkor most már a legerősebb fegyvereket (Kummernak a Zenith, Csorbának a Főnixkard, és Enynek a Calupso) kovácsoltathatod meg! Symonnak meg a jelenelegi kardjánál nincs jobb amit kovácsolni lehetne.

Hó falu: Jobb felső sarok fele van a városközpont (bolt, kovács, pihenő). A bal felső sarok fele kell majd továbbmennünk.
utána irány (a hegygerinc felé) jobbra, le, balra (át a kishídon), majd fel (a bal felső sarok fele kell eljutnunk). A következő helyen
mennyünk jobbra fel, át a sziklaszoroson jobbra van 1 láda, benne 1 arany főnix. Vissza balra és középen fel! Itt már csak végig fel, és ott lesz a palota.

Palota: Egyenesen fel a lépcsőkön, majd valamelyik oldalt a szélén vissza le a másik lépcsőhöz. A trónteremben vagyunk. Mentsünk, majd ugorjunk ki a jobb felső ablakon (nyílás). Egyenesen fel, következő helyszínen le, majd megint fel.
9. FEJEZET: MINDEN AMIÉRT ÉLTEM
Show

A végső harc a Nekromanta ellen!
Taktikák:
Show
CSAK AKKOR AJÁNLOM, HA NAGYON NEM MENNE VALAMI:

*Csorba vs Jack: Pyrokinézis(körönkénti sebzés), pajzstörés(gyengítés), majd mindennel ütni,ill. elemi tűz
TÁRGYHASZNÁLAT: vitamix

Kummer vs a boszorkány: Jég03(kis sebzés+lassítás), Speciálisban FÓKUSZ (ameddig ez nincs sorozzuk jég 03-al), aztán csak ütni ill. atlantisz
*TÁRGYHASZNÁLAT: mentőtáska, ellenméreg

MINDENKI vs Nekromanta: Eleinte csak Symon és Eny van - Symonnal villámhívás magára és Enyre, majd Védelmező 03 mindkettőtökre (akár még elektropajzsot is), amint a többiek is csatlakoznak Symonnal játszuk el ezt rajtuk is!!! Addig is amíg csak 2-en vagytok, Symonnal buffolj (erősíts), Enyvel pedig gyógyíts (ha nem kell gyógyítás, akkor Tsunami és/vagy óceán). Ha Symon befejezte az erősítést, vagy még a többiek nem érkeztek meg, akkor Terra Boltozzunk!
TÁRGYHASZNÁLAT: mana zafír, áldot virág (SF törés és méreg ellen), vitamix, ellenméreg.

Először Csorba csatlakozik a harcba. Őt is erősítsük fel, majd használjuk a pajzstörését a főtest ellen, utána Vulkán és/vagy elemi tűzet vele.

Utolsóként Kummer lép a harcmezőre, vele (ha még a fejek éllnek) jégvihar 03-at (persze jobb fókusz után). Azért nem a jég szellemét, mert az nem lassítja az ellenfelet (és nem is sebez sokkal többet). Illetve a szokásos sf töltést, amit korábban írtam, valamint Atlantszt. ui: ne felejtsük el őt is felerősíteni Symonnal.
GYŐZELEM!!!

Azonban még MINDIG nincs vége
Symonnak még 1 valakivel kell harcolnia...

Keressük meg a helyeket ahonnét ugorhatunk szikláról sziklára [ENTER].
*Sziklánként: jobbalsó; balalsó; majd menjünk balra. Balközép; felsőbal-felsőközép; balfelső.
UTOLSÓ HARC: Symon vs Susaka!
TAKTIKA:

EPILÓGUS:

Íme, itt a vége fuss el véle!
LAPLISTA
Kártyérték/-erősség alapján
Show
NévTámadóerőMana
Xenobéka42
Zöldfarkas86
Medúza95
Harcos107
Méregtövis119
Szürkeözvegy1210
Pióca1312
Parancsnok1415
Dremora1516
Hárpia1617
Kígyógyík1719
Makandu1818
Jack2021
Cloud2117
Leviatán2323
Nekromanta2525
Symon2619
Eny=16
Megjegyzés: Eny támadóereje = lesz az ellenfelével, magyarul sosem veszít, de soha nem is nyer.
Oldalszám alapján
Show
(név | támadóerő/mana)
  1. HarcosMéregtövisSzürkeözvegy
    10/711/912/10
    PiócaParancsnokDremora
    13/1214/1515/16
  2. KígyógyíkXenobékaZöld Farkas
    17/194/28/6
    MakanduMedúzaHárpia
    18/189/516/17
  3. EnyLeviatánJack
    =/1623/2321/20
    NekromantaSymonCloud
    25/2526/1922/17
Enciklopédia
(minibossok és bossok)
Show
FONTOS:
  • A gyenge azt jelenti AMI ELLEN GYNEGE, tehát sokat sebez belé és nempedig azt, hogy az a támadás gyenge ellene!!!
  • Az erős azt jelenti AMI ELLEN ERŐS, tehát keveset sebez belé és nempedig azt, hogy az a támadás erős ellene!!!
    Továbbá: van hogy a gynege/erős-nél több dolog is fel van sorolva. Általában az első felsorolt dologra a leggyengébb/erősebb.
  • Ahol - jelet látsz, ott egyszerűen nincs. Az immunitás azt jelenti, milyen hatások nem hatnak rá.
NévHPPáncélGyorsaságGyenge ezek ellenErős ezek ellenImmunitás
Boszorkány [először]6000100175Tűz, VízVillámMéreg, Paralízis, Sokk, Lángol
Boszorkány [másodszor]6600100201--Méreg, Paralízis, Sokk, Lángol
Boszorkány [csak Eny]3000100201--Méreg, Paralízis, Sokk, Lángol
Cloud [2.eddzőmeccs, mikor tényleg le kell győznünk]5000050100VízVillámSokk
Dremora [gázvezeték]300075100Tűz, Villám-Méreg
Dremora [Symon karaván küldetés]120075100Tűz, VillámJégMéreg
Dávid14002555TűzJégMéreg
Főnix15000100290JégTűzMéreg, Sokk, Lángol
Holdsárkány10000100250Villám, JégTűzMéreg, Paralízis, Kiüt, Fullad, Lángol
Jack[először]20004060Víz-Méreg
Jack˙[góliátban]8000/1200/100075/75/7559/55/35 Villám, Víz, Jég TűzLángol, Méreg
Jack[másodszor]:??????
Leviatán6000130150TűzVillámJég, Méreg, Vakítás, SF törés, Paralízis, Sokk, Lángol
Necromorf55000180350--K.O, Méreg, Paralízis, Kiüt, Sokk, Fullad, Lángol
Sikoltó6000100185-Jég, VízMéreg, Paralízis, Sokk, Lángol, Fullad
Susaka1000040410---
Tippek és trükkök
Spoiler
Show
[*]Kummer 50SF-be kerülő képességével mindenki SF-jét maxra visszatölthetjük (Kummerét csak majdnem maxhoz)
PL: harc után Enyvel csapatgyógyítás (gyógyít 02) használva free hp, majd kummer SF átadásával (magára először és aztán a
többiekre) free SF, azaz ingyen gyógyítás (arról nem is beszélve mennyit spórolunk azon, h nem kell felszerelésekre
költenünk)!!! Ez még hatásosabb, ha már legalább 1 varázs őrszemet sikerül szereznünk a játék során, hiszen az felezi az
SF költségét. Én személy szerint csak 2 Varázs őrszemet használtam: Symon és Kummer számára. Kummernál most írtam le miért,
Symonnál pedig a villámhívás képesség miatt. Aki nagyon szeretné az még rakhat Enyre is, ezáltal többször tud gyógyítani
majd, Csorbának meg szerintem felesleges. Nála csak a pajzstörés képességet használtam leginkább!
Farkas leírása: Egy vagyok az a kis réteg közül, amely még aktívan foglalkozik az RPG Maker-rel. Segítettem a Steel Widow-nak az Omnissiah készítésében és egyéb kisebb project-ekben. Szeretnék majd egy saját független játékot kiadni.

Válasz küldése