VVH II - Az IDŐ Vége

RPGMester
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2018.07.03. 18:35

VVH II - Az IDŐ Vége

Hozzászólás Szerző: RPGMester » 2019.01.20. 16:06



A készítő saját bemutatója a játékról:
Az Idõ Vége, az eredeti VVH2, az Egy álom véget ér kiegészítõ lemeze, és feljavítása.

A történetbõl nem szeretnék sokat spoilerezni, de a lényeg hogy az Áldott a Gyermek vége után járunk fél évvel, amikor megint kezdenek felhõk gyülekezni... Lehet hogy amin túl vagyunk csak próba volt?

A protektorátus háborúban áll, Symon eltűnt... Egyedül maradtál a rejtélyek sorozatával. Szedd össze a csapatod, és készülj fel a rideg valóságra!

Rendszerek
A játék nem annyira fejlett mint az Áldott a Gyermek, igaz a Limit rendszer és néhol az animált párbeszéd ablak megvan. Rendelkezik saját menü rendszerrel, valamint a maximálisan elérhetõ szint legalább 60!
Letöltési link a következő oldalon:
http://rpgmakerhungary.hu

VVH 2 Végigjátszás + infó
Spoiler
Show
World of Fantasy - Vén Világok Háborúja 2

Induljunk rögtön fel beszélni Adeával. Majd csorbával vagyunk, nyissuk ki az ajtót Eny megérkezik, de mielőtt kimennénk a fegyvert és a páncélt vegyük fel. Mielőtt elmennénk a városból érdemes előtte bevásárolni a lenti boltban, a kijárat fent van.
Át a másik faluba ahol 30 Gil-ért áthajókázunk a szomszédos szigetre, ha pajzs vásárlása miatt elfogyna a pénzünk akkor kint lehet gyűjteni. Be a korházba és fel, a jobboldali szobában van. Vissza a kikötőbe, a hajót megtámadják a Mira katonái akik bár nem túl erősek, de azért oda kell figyelni. Eny Kristály víz varázslata nagy hasznunkra lesz a későbbiekben is ezért bátran használjuk a csaták után. A két katona támadása után jobbra menjünk és egy hármas is megtámad, ezekután vissza. Fogságba esünk csakhogy Freya a segítségünkre siet.
Tovább majd fel és a csöveken el a kapuig amit 2 Mira katona őriz, de még ne menjünk át rajta hanem le és találunk egy holdvirágot. Be a kapun majd a felső részen balra a fegyvereinkhez. A bázis hamarosan megsemmisül úgyhogy nemártana elhúzni innen.
A kijutás után balra a volt Protektorátus helyén telepedett le Symon, itt be lehet néhány épületbe menni és található néhány cucc. Csak felfelé kell menni a romokat kerülgetve míg eljutunk egy kis faluba. Feltűnik, hogy Symon erősen megváltozott... . Most erősen ajánlott itt felfejlődni mert sokáig nem lesz rá lehetőség, hirtelen erős ellenfelekkel nézhetünk szembe a későbbiekben...
Végül el innét a közeli vonatállomásra. Irány a Könnyek köre, itt egy 3X3-as csata (természetesen a végső a legnehezebb). A jobbra fekvő katona erősen árulkodik a következő uticélról. Be a városba és hosszan előre itt nem kell nagy segítség. A járkálás közepefelé a robottal való harc alatt ne felejtsük el használni a speciális képességeket!
Symon házában induljunk balra majd le és beszéljünk Leilával majd utánna fent Csorbával. Újra a Mirában, balra el, itt sem kell igazán segítenem mivel csak egyfelé lehet menni. A végén Freya kiment minket, Seedek leszünk újra és mindenki boldog...
Az új Protektorátusban vagyunk, járjuk be a helyet, hogy megszokjuk, mivel sokat kell majd itt járkálni. Innel lefelé, tovább az úton és be a felső részbe. Ez a szálláshely. Itt töltsük fel életét majd mentés és mehet aludni. Ki innel majd be a jobbra lévő épületbe. Az első vizsgán a válaszok (bár elég egyszerű kérdések) I, I, N, I, N, I, I, I, N, I. A második vizsgán nem kell semmit se tenni, a harmadikon meg eljutni a kulcshoz és balra kimenni, könnyebb ha egyesével lépegetünk. Most járd végig a szobákat mindenkivel beszélve, a végén ott van Kummer. visszafelé megint beszéljünk Enyvel majd nyomás lefeküdni.
A nyugalmát egy különös álomkép zavarja meg, az admirálishoz induljunk ki, jobbra le majd balra. Az eligazítás után többször tisztítsuk meg a várost és ha már eléggé erősnek érezzük magunkat akkor mehetünk a pajzzsal jelzett épületbe. Ezután már az északi részen lévő áramfejlesztő a cél. A főnök a legyőzése után bekapcsolja az önmegsemmisítőt, ezt egyszerűen csak kapcsoljunk ki. Visszaérve a bázisra irány a szobákhoz, átöltözve indulás ki majd innel jobbra, le, le és be a középső épületbe. Az ünnepség elmúltával az admirálishoz kell menni majd onnal le, jobbra, balra.
A bejátszás után értesítenek, hogy megtámadták Xentárt az élőholtak. Jobbra kell menni, később lesz majd HP/MP töltő. Jussunk be a kastélyba és közben szedjük fel az utcán található cuccokat. Eljutva a boszorkányhoz ő elmenekül így motoron követjük tovább. Ajánlott a motorozó zombikat elütni mert értékes cuccok található némelyiknél, amelyik követ azt ki kell kerülni. Elérve a templomot végre megküzdhetünk a boszorkánnyal bár nem lesz túl nehéz legyőzni. Csakhogy utána történik valami Symonnal.
Balra találunk egy hajót amivel eljuthatunk a Protektorátusba, de előtte még menjünk fel megszerezni a géppuskát. Ez eladható. Megint beszéljünk az admirálissal, majd a térkép D-Ny-i területre kell menni amit északról kell megközelíteni. Beérve Leilával vagyunk, menjünk tovább majd jobbra Kummerhez. Kummerrel ezután menjünk balra Enyhez és az itt található kapcsolót nyomogassuk 4X majd megunja és ötödszörre már eltöri megszerezve a csillagpáncélt. Ezután vissza középre és induljunk fel a nagyapjához. Kummer átlép az asztrális síkra ahol Symonok vannak szétszórva. Utoljára a bal felső normál kinézetű (nem röhögő) Symonnal beszéljünk.
Vissza a Protektorátusba ahol Freya értesít Symon megtalálásáról. Eligazítás után irány D-K. Symon az anyja sírjánál tett egy látogatást. Mivel már elment innel ezért vissza a bázisra. Elküldenek Saturnine sírjához, É-Ny-ra van a sziget, de előtte még ajánlott az ettől balra lévő városba (Xentártók É-Ny-ra) bemenni és megnyerni a bajnokságot amin Leila indul. Nem gond ha itt vesztünk legalább erősödik és jobb fegyverrel vehet rész a következőn. Amint megvan a bajnoki öv akkor mehetünk vissza megkeresni Symont.
Bejutva balra egy Erő karlánc található, majd ha kicsit megerősödtünk itt akkor induljunk tovább. Folyamatosan tovább míg el nem érjük azt a helyet ahol lehet menteni. Itt fent két oldalt láda van. Az elsőhöz balról a negyedik átjárón lehet elérni, a másodikat jobbról a második átjárón át. A továbbinduláshoz balról az ötödik átjárón keresztül mehetünk. Ezek után egy Ódon támad meg akit nem lesz könnyű legyőzni. A harc után nem kell tölteni a Hp/Mp-t. Eljutva a sírhoz egy számzáras ajtó akadályozza meg a továbbjutásunkat. Elemeket kell legyőzni, hogy meglegyen a nyitókód. Az első kódhoz jobbra majd le kell menni, itt már el van intézve az őr. A második jobbra van és szél típusú, tűz és kő támadás hat rá igazán. A harmadikhoz balra majd le kell menni, ő víz típus föld és tűz hat rá. A negyedik őr balra van, tűz típus és rá jég, víz, föld hat. A kód 6713. Itt nincs más választás harcolni kell.
Az admirális jelentése szerint Xiu bajba jutott, úgyhogy ki kell menteni. Indulás az itteni reptérre. Megérkezve indulás lefelé majd be a liftbe. Mivel kódkártya nélkül nem működik ezért érdeklődjünk a recepciósnál, hogy rendelkezésünkre bocsájtaná-e. Mivel nincs nála a megfelelő csak az 59-es ezért azon a szinten kell kutakodni tovább. A katonánál lesz a megfelelő. Ezután a főhadiszállás szintje jön. Itt el kell jutni a szálláshelyre a katonák kikerülgetésével, elérve meglátogatjuk a szellőzőt. Ha megvan minden akkor irány a 60-as szint. Itt megleljük Xiut, de hamar el is veszítjük.
Kiérve a városból irány a Könnyek köre. Itt egy hosszabb beszélgetés Adeával majd eljutunk egy Xaadu városba. Itt fejlődjünk fel és a 4 láda tartalmát szerezzük meg. Induljunk tovább míg hamarosan találkozunk Freyával. Nincs más hátra...vérző szívvel ám, de meg kell mérkőznünk dark-Symonnal. Amikor legyőzzük valami gond támad, avatárok felébrednek, az egész kezd beomlani. Ezért hamar el kell menekülni innel. Kifelé menet újra megnézhetjük a ládákat. Kiérve végre kapunk egy repülőt amivel kedvünkre barangolhatjuk a környéket. Irány a Protektorátus majd a tőle északra lévő kutatóállomás.
Mikor már fellőttek az űrbe akkor járjuk be és kérdezősködjünk. Az állomásra érkezéskor vigyük Symont az orvosiba majd menjünk a vezetőhöz aki ad egy Uranosz kardot. Ezután a királyi lakosztályba kell benni a bejárat közelében. Hirtelen baj történik, Symont újra megszálja Hel. Kövessük majd be Banohoz. Már nem tehetünk semmit Reya-t elvitte az Uranosz-gyűrűbe, de legalább Symon visszatért.
Adea segítségével látogatást tehetünk az emlékeiben. Symon végre magához tért. Arruve mellett landolnak, itt térjünk be a kocsmába majd próbáljunk felmenni az emeletre. Itt beszól a kocsmáros, de menjünk csak tovább így találkozunk Jimi Kronmennel, meg fegyvert is találunk itt. Hamarosan egy avatár támadja meg a szigetet. Visszamenve Arruvébe elfog a Mira, ki akarnak végezni, de a lázadók megdöntik a hatalmat. Tomot kell követni, itt egy erőpáncélt van a fal mellett. Utolérjük és le kell győzni, habár feloldhatjuk a varázslási tilalmat, de nincs rá szükség simán legyőzhető. A végén Adea elküld az északi havas vidékre.
Itt a Gyűlölet fája felé irányít, itt egy újabb avatárral kell megküzdeni. Menjünk tovább majd és a nekro, boszi, Jack hármast is újra le kell győzni. Szerezni kell egy Pentium kardot Xentárból innel D-Ny-ra van, itt ha Eny már 35-ös szintű akkor megtanítják neki a Gravity Zer0-t. Ezután a Klimmhazard megszerzése a következő cél, induljunk délre a volt Protektorátustól északra lévő múzeumba. Majd mehetünk a régi Protektorátusba, itt menjünk fel majd jobbra ahol régészeket találunk. Elcserélik a Pentiumot az idő homokjára, ez az Ave Zun elleni harcban jön jól. Most látogassuk meg Kummer nagyapját, végleg elbúcsúzunk tőle, ám előtte már elkészítette a legerősebb csillagkardot Orion Kardját.
Most már szembeszállhatunk az avatárokkal. A következő Kummer pagodája mellett. Utána Xentártól délre lévő faluban bújt meg (látható a rombolása). Van még a térkép É-Ny-i részén is. Az utolsó az É-K-i kis szigeten van. Kérdéseket tesz fel, az elsőnél az első, másodiknál az első, harmadiknál a harmadikat kell választani.
Mikor már mind a 6 avatárt elintéztük akkor repüljünk el az alsó sarkokhoz mert tárgyak vannak itt elrejtve, a volt kutatóbázisnál lévő örvényhez, bal-fent is található egy csakhogy azt hajóval lehet csak elérni. Indulhatunk utána Adeához, elvisz minket a Vének városába. Itt kapunk jobb fegyvereket. Csakhogy egy hiányzik, mennyünk Csorbával jobbra és győzzük le a Fekete Főnixet. Visszaérve újból mennyünk Adeához és vegyük meg a legjobb páncélokat tőle (piszkosul drágán!!).
Most ajánlott megszerezni a Saturnine-t. É-K-en a kereszttel jelölt szigeten győzzük le Gabriel Lovagját 15X, ha 10X már elhalálozott akkor kihívhatjuk a kereszt közepén Gabriel Őrét. Ha mindent jól csináltunk akkor 4 tűz jelenik meg a kereszt alakú szigeten Protektorátustól D-Ny-ra. Itt a közepére állva eljutunk a Hősök csarnokába. Megmérkőzhetünk Ave Zunnal aki nem lesz egyszerű elintézni, használjuk rajta az idő homokját.
A kőkörnél kihívhatjuk Arithot akitől szerezhetünk Meridiánt, ez a legjobb gyógyító szer mert az egész csapatot feltölti és harc közben is használható.
Ha már eléggé erősnek érezzük magunkat (max szint 60) akkor indulhatunk Hel ellen. Töltsük fel készleteinket majd látogassuk meg utoljára az admirálishoz. Hel ellen 3X kell megmérkőzni egyre nehezebb lesz. Ha Symonnal már 60-asok vagyunk akkor használjuk „A fény pillére” nevű varázslatot ami a legerősebb támadása ráadásul nem kerül Mp-ba. Hel pusztulása után nézzük végig a befejező animációt.Hel elpusztul, a világ megnekül és mindenki boldog.. vagy sem?

Esetleg, ha valamit nem értesz: Rog - szelezsangy@gmail.com
Spoiler
Show
Az adott dokumentum nem a World of Fantasy - Vén világok háborúja 2 végigjátszását
tartalmazza, hanem titkos tárgyak és képességet fellelhetőségét jelölik.

Csillagpáncél
-------------
Amikor Symon hollétét keressük ki, és Kummer nagyapjának pagodájába érkezünk,
játszunk addig amíg amíg Kummer a csapatba kerül. Ezután menjünk le az
alaksorba és az Eny melleti kapcsolót 5X-kapcsoljuk át. Az 5. után Kummer
megúnja és inkább széttöri a gépet. A csillagpáncél lesz a jutalmunk.

Leila alküldetése - A föld haragja
-----------------
Amikor a Saturnine sírjába indulunk, menjünk a xentar kontinensre és keressük meg
azt a várost ahol az előző részbe megszerezhettük a Klimhazzardot. (Gyengébbek kedvéért
az a város ami xentártól észak-nyugatra van, erő veszi körül..)
Ekkor Gad tiszteletessel találkozunk, aki megkédezi hogy Leila Részt kíván-e
venni egy jótékonysági viadalon mint régen. (Amúgy Leila múltjáról semmit sem tudunk..)
Leilának négy harcban kell győznie, de ha veszítünk a játék akkor sem ér véget.

1. Ellenfél - shadow Ninja
Hp : 300
Atk: 160
Agl: 120
Támadásai : [Támadás]
Szerzett tárgy : Acél csuklópát
Tapasztalati pont: 1000

2.Ellenfél - Evil priest
Hp : 600
Mp : 800
Agl: 120
Támadásai: Gyógyító erők 2, Szikla 2, víz 2, Villám 2.
Szerzett tárgy: Ezüst csuklópánt
Tapasztalati Pont: 1500

3.Ellenfél - Dark Magican
Hp : 900
Mp : 1400
Agl: 110
Atk: 80
Támadásai: [támadás], Hókristály 2, Szél 3
Szerzett tárgy: Arany csuklópánt
Tapasztalati Pont: 1500

A negyedik harcban az 1. és a 3. ellenféllel kell harcolnunk ami nem lesz könnyű.
(Nem baj ha a harcokat elveszítjük, sőt még hasznos is mivel így több fegyverünklesz és
újra meg lehet próbálni) Ha megnyerjük a bajokságot a jutalmunk 5000 Gil, Bajnoki cím,
és Leila Legerősebb speciális támadása az ANGER OF THE LAND.
Az ezután következőket csak akkor lehet teljesíteni amikor parancsot kapunk Adeától
az erősödésre.

Sand of Time - Az idő homokja
-------------
Menjük el a régi protektorátusba majd a második képernyőn forduljunk jobbra.
Egy régész csapattal fogunk találkozni, akik már birtokolját a homokot, de nekik
nem kell. Azt ajánlják fel, hogy odaadják neked ha hozol nekik egy Pentium kardot.
Ha már most van ilyened add nekik oda. Ha nincs mert nem szetted fel/elattad
akkor Xentárban vehetsz egyet.
Az idő homokja harc közben felhasználható tárgy, 2500 pontal csökkenti az ellenfél
gyorsaságát. !!!Ne pocsékoljuk el!!!! Kulcsfontosságú lesz Ave Zun legyőzésében.

Grave of Gabriel - Gabriel őre
-----------------------------
Tapasztali pont szerzési helynek talán a legjobb a térkép északi részén lévő
Félsziget aminek egy hatalmas kereszt van a közepén.
De legyünk nagyon óvatosak. A szigeten Gabriel lovagja neveztű Páncélos őriások
tanyáznak, (Baromi jól néznek ki) és szolíd 10 000 életpontal rendelkeznek plusz
ilyen apróságok hogy Def 50 és 210 gyorsasággal redelkeznek.
De ennyi nem elég ha az életpontjuk 25% alá sülyed hajlamosak BABILON fényoszloppal lődözni
ami általában kinyírja a SeeD-jeinket. !!! De paralizálni és Mérgezni lehet őket !!!
Minden legyőzött óriás után fénykristály darabot kapunk, amiből ha 10-et összeszedünk
akkor kihívhatjuk Gabriel őrét.

Gabriel Őre
Hp : 27000
Atk: 500
Int: 120
Agl: 290
Mp : Végtelen
Támadásai : [Támadás] , A Fény pillére (!!!!), BABILON (!!!), A fény kardja.
Tapasztalati pont : 30 000
Tárgy nála: A fény őre

A férfiút igen nehéz legyőni, bár ha negy szinten vagy akkor meg se kottyan. (A halála tök jó)
Halálával megdob miket a Fény őrével ami megidézhet a Fény Pillérét egyszer.

A legerősebb Gravity varázslat
------------------------------
A leglátványosabb és csaknem legerősebb varázslat talán a Gravity Zer0.
Ha Eny 35. szintre lép akkor látogassunk el Xentárba, és beszéljünk a varázslók céhének
vezetőjével. Rövid vita után megkérdezni hogy elcseréljük-e a Gravity Alphát és Omegát
a Zer0-ra. Tegyünk így, majd lássuk csodát..

Ingyen gyógyítás - mire jó a macska
-----------------------------
Repüljunk el az északi havas kontinens melleti kis szigetcsoportra majd várjunk amíg
megtámadnak minket. Ekkor Ruby cica nevezetú macska támad ránk, ami felgyógyít miket,
majd elmekül.

Avatarok - Az ősök városa - Csorba alküldetése
----------------------------------------------
Az Avatarokról kérdezhettük Adeát amikor az ősök városába először tettünk
látogatást ezért nem is részletezem hogy mi az. Összesen 6 ilyen dög van:
Tiamat - Tűz Hp: 15000 (Adea majd szépen kilapítja)
Auroris- Jég Hp: 16000
Viathan- Víz Hp: 18000 (Fellelhető : Kummer pagodája mellett)
GazerU - FöldHp: 22000 (Fellelhető : Milltia Felett )
Necropolis - Halál Hp:20000 (Fellelhető : xentár kontinens, déli város - pearlgem)
Sentrocon - Villám Hp:26000

Nos Sentrocon holléte kicsit bonyolultabb. A felrobbant kilövőbázistól északra, Gabriel
kontinesétől keletre. Egy kicsi sziget amin egy rét és egyetlen fa található.
Ha belépünk a Fába egy új térképen kötünk ki ahol lépésekét támadnak meg minket
a különböző szörnyek. Ha Hozzá érünk a fához érdekes párbeszéd kezdődik. (Logika nélkül)
Az első harc után válaszold ezt : "azt lesheted,,
A második harc után : "Hogy meg védjek valakit"
majd a harmadik !!Titkos!! : "."
Ezután Harcolhatunk Sentroconnal ami nem lesz egyszerű. Amúgy minden Avatar immunis a saját
elemére és gyenge az ellentétes elemre.

Ha minden Avatart legyőztünk 6 kristályt kapunk amivel menjünk vissza Adeához, aki megnyitja
nekünk a kaput az ősök városába, ahol Adea észreveszi hogy az egyik legerősebb fegyver
hiányzik. Ezután csorbát irányíthatjuk, akivel menjünk ki a térkép jobb oldalán majd szembe
kerülünk a fekete Főnixel.
Fekete FőniX
Hp : 5900
Atk: 999
Agl: 80
Def: 20
Ha legyőzzük egy kissebb jelenet játszódik le Csorba és az 1000 éves szellem között.
amúgy kellmes dolog ebben az egészben az, hogy minden karakter itt szerzi meg legerősebb
vagy második legerősebb fegyverét. És megkapjuk Csorba legerősebb fegyverét, a Fekete Főnixet.
Ha ezután visszamegyünk Adeához Brutális áron a (amit Symon is megjegyez) lehet Adeától a
Xaaduk páncéljait megvenni.(!!!)

Orion Legacy - Kummer Öröksége
------------------------------
Miután kaladozhatunk a világtérképen menjük el Kummer Pagodájába ahol azt tapasztalhatjuk
hogy Kummer nagyapja meghal. Egy rövid (és közelsem szívszorító) beszélgetés után
Kummer megkapja legerősebb fegyverét az Orion kardját. (A Sona erősebb, de nem támotja az Int-t)

Legerősebb Gyógyital - Duel with Arith
--------------------------------------
Ha a legerősebb gyógyitalra fáj a fogunk menjünk vissza a könnyek körébe és verekedjünk
Arith-al. (Hp : 30000 Agl : 300 Atk: 500). Horribilis értékei mellet nem nagy ellenfél.
Minden legyőzése után, egy Meridianal leszünk gazdgabbbak.

X-gyógyital árus
----------------
A játék legjobb gyógyszerárusát Xentár kontinens alsó részén találhatjuk, egy olyan
terület közepén ahol nem nő fű. Árul x-gyógyitalt, x-mana italt és ébredő Főnixet.

Szintet lépni könnyen,gyorsan.
-----------------------------
Ahhoz hogy ezt megtegyük meg kell keresnünk néhányat az ősők tárgyaiból.
Aure rúnája - a térkép leg dél-keletibb pontján
A Sebesség égköve - A térkép leg észak-nyugatibb pontján (Csak hajóval lehet oda eljutni, Sefi szigeten
Lévő mólónál lehet hozatni egyet) [+70 Agl]
Az erő Égköve - A térkép leg Dél-nyugatibb pontján[+70 Atk]

Fogjuk a végsebesség égkövét és felszereljük Csorbára. elégszer szintet lépünk ahhoz hogy
Csorba Agl-je több legyen 240-nél (Pl:250 ) majd a MirA kontinens melleti Nagy szigtre
megyünk. (Itt-Ott rét van rajta) Itt két élőlénnyel akadunk össze : Oroboros és Bölcs Béka.
A bölcs béka 1 Hp-val rndelkezik és rendre elmenekül ha összeakadunk vele.
Ha sikerül megölnuk egyet csorbával 5000 (!!!) Xp-t kap a csapat. Ezt ismételjü sokszor.

Végső próbatétel - A Hősök terme
---------------------------------
Bizonyára mindekinek feltünt a kereszt alakú sziget középtájt, ami nem jó semmire.
Nos ha szorgosan követted az utasításaimat akkor bizonyos lángok keztek gyúlni körülötte.
Négy próbatételt kell kiállnod hogy beléphess, amit négy láng jelképez.
1. Győzz le 15 darabot Gabriel Lovagjai közül (15 kristálydarab)
2. Szered meg Aure rúnáját.
3. Győzd le Gabriel Őrét
4. Járj az ősők templomában (6 kristály)

Ha ezek megvannak menj a kereszt közepébe és egy hang megkérdezi hogy
be akarsz-e menni.
Ha igent válszoltál egy nagyon pofás helye találod magad néhány hős szobrával. Menj
tovább egyenesen és találkozol a Programírókkal (??!!??).
Beszélj a középsővel aki megdícsér majd köznli veled hogy a legerősebb fegyver a
korábbról ismert Saturnine itt van. És Ha legyőzöd őt megkapod. Ekkor igencsak megfontolandó
a ,,Hagyom a francba és elfutok" opció mivel a harc nehezebb a főellenség harcánál is.

AVE ZUN GABRIEL
Hp : 55000 (!!)
Atk: 999
Def: 100%
Agl: 600
Int: 500
Mp : Végtelen
Támadásai: Aszrálpenge 2, Asztrálpengevihar, Föld haragja, Aszrlis lövedék, Gravyja Ultima,Halál
Tapasztalati pont : 150 000
Pénz : 95 000

AVe Zun humoros ellenfél mivel élből használja majdnem minden karakterünk Speciális Támadásait,
És közben még sokszor ki is röhög. De csodák csodája a legnagyobb fegyvere a Föld haragja,
ugyanis ez megegyezik Leiláéval, tehát +150 nel dobja minden értékét. Ez annyit tesz hogy
ha sokszor hadjuk neki hogy ezt eljátsza akkor az Agl-je olyan sok lesz hogy amíg mi
egyszer jövünk addig ő négyszer akkor pedig elvesztünk. DE! Van megoldás mégpedig az idő
homokja. Ha ezt bevetjük ellene akkor úgy másfél órai harc után hajlandó lesz megdögleni...

Ha legyőztük elégedettségébe odadja a Saturninet, ami megéri a Szenvedést.
Minden értéke + 500 , 2-ször támad ráadásul minden ellenfelet és minden harcban elsőnek lép.
Ráadásul kicseréli a Zord vízválasztót Chaos vízválasztóra bár ez nemsok vizet zavar.

A legerősebb védekező varázslat
-------------------------------
A Saturnine megszerzése után nézzünk át minden várost és ha találunk egy macskát ami eddig
nem volt ott, azonnal ,,beszéljünk,, vele. Elteleportál, majd Ruby-t ad nekünk. Ez megtanítja
a Rubyn védelmet. Sajnos a macska Holléte mindig változik ezért ezt így nem lehet leírni.

Mire jó a Kilátó?
-----------------
A Kilátó a déli kontinens szélén gyakorlatban semmire sem jó.
Majd az Outróban meglátod.

Steel Widow (2006)

Válasz küldése