Omnissiah

Moderátor: PrKacsa

RPGMester
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2018.07.03. 18:35

Omnissiah

Hozzászólás Szerző: RPGMester » 2019.01.20. 16:58



A készítő szavai
Elkészült Magyarország leghosszabb eddigi rpgmakeres játéka, és a csapatom büszkesége:
OmnissiaH

A játék a VVH sorozat folytatása de nem szükséges az előző részekkel játszani hogy értsétek - Külön történet.

Omnissiah nagyjából 25-30 óra játékidőből áll amiben nincs benne kötelező Grindolás (kötelező szintfejlődés) Több mint 800 térképből áll, és nagyjából 800-900 megát foglal. Nem fogtok csalódni.

Aki nem szerette az előző részeket az adjon neki egy esélyt, egy teljesen újszerű élménnyel fogtok gazdagodni.

Gyakran ismételt kérdések
Q: Nem játszottam előző részekkel, van értelme így elkezedenem a játékot?
A: Igen, a játék önmagában is érhető, igaz nem magyaráz el mindent ami
történik, pár dolgot így balladai homály fed, mint egy egy final fantasy
játékban szokott. Az előző részek inkább azért fontosak hogy bizonyos
csavarok érhetőbbek és drámiabbak lesznek.

Q: Régen játszottam az előző részekkel, nem emlékszem semmire, nagy gond?
A: A játékban van egy beépített "kommentár mód" amit bekapcsolhatunk,
ekkor a játék plusz háttér információt ad karakterekről, melyszínekről és
eseményekről.

Q: Hogy mindent értsek, pontosan hány előző rész kéne kijátszanom?
A: Nos, igazából az összeset... de remaket, aka VVH - Áldott a gyermek,
és annak a side storiját, VVH - Requiemet kijátszottad, akkor már
rendben vagy.

Q: Nekiülök, és egy nap alatt kijátszom, mert van egy kis szabadidőm.
A: Felejsd el. Az Omnissiah valószínűleg a leghosszabb lineráis rpg,
amit rpgmakerrel írtak. A játék kb 25-30 óra hosszú. Amúgy arra van
tervezve hogy sok tanulságot és érzelmi töltést hordozzon, ezért
inkább tarts hosszabb szüneteket, emézd és értelmezd amit láttál
és tapasztaltál.

Q: A requiemben nem volt szinte harc, a VVH3ban pedig rengeteg volt,
Omnissiah hogy áll ezen a téren?
A: A játék fontos része a harc, de nincs belőle túl sok. A játék egészében
nincs random encounter (Tehát harc csak akkor történik ha össze ütközöl egy
ellenséges csapattal, - ergó a kellő ügyességgel az egész kikerülhető).
Pár világtérképen lehet hogy harcolnod kell, de ezek mindig könnyű csaták.

Q: Ugyanazzal a harcrendszerrel találkozom mint az előző részekben?
A: egy tovább fejlesztett változattal. A sima támadás helyett most már
válaszhatunk, könnyű, közepes és nehéz támadás között, az életpontunk minden körben töltődik,
ahogy manát is minden körben 6ot kapunk (ez fejleszhető) választhatunk hogy ezt a kard
csapásra költjük, vagy tartalékoljuk hogy erősebb varázslatokat süthessünk el,
akár limiteket is. Már nem linerisan tanuljuk a képességeket hanem egy képesség fán
arra a képességfajtára koncentrálhatunk amire jobban szükségünk van.

Letöltési link
http://rpgmakerhungary.hu/games/OmnissiaH.exe

Facebook oldal
https://www.facebook.com/omnissiahrpg

Farkas végigjátszása
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... yo9EWYPKc8
Farkas leírása: Egy vagyok az a kis réteg közül, amely még aktívan foglalkozik az RPG Maker-rel. Segítettem a Steel Widow-nak az Omnissiah készítésében és egyéb kisebb project-ekben. Szeretnék majd egy saját független játékot kiadni.

RPGMester
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2018.07.03. 18:35

Re: Omnissiah

Hozzászólás Szerző: RPGMester » 2019.01.20. 20:06

[ide még Flemat végigjátszása fog kerül amint lesz időm bemásolni és újraformázni.]
Farkas leírása: Egy vagyok az a kis réteg közül, amely még aktívan foglalkozik az RPG Maker-rel. Segítettem a Steel Widow-nak az Omnissiah készítésében és egyéb kisebb project-ekben. Szeretnék majd egy saját független játékot kiadni.

Válasz küldése