Színvesztesség elkerülése (2000, 2003)

RPG Makerrel kapcsolatos segítségkérés, segítségnyújtás, Tutorialok megosztása!

Moderátor: PrKacsa

Avatar
PrKacsa
Fórum üzemeltető
Hozzászólások: 139
Csatlakozott: 2018.10.19. 06:23
Kapcsolat:

Színvesztesség elkerülése (2000, 2003)

Hozzászólás Szerző: PrKacsa » 2019.02.22. 09:22

Milyen módszert alkalmaztok arra, hogy a legkevesebb legyen a színvesztesség, amikor RPG Maker 2000 és 2003-hoz készítitek a sprite-kat? :)

Én a Paint.net mentés funkciójába beépített színmélység opción keresztül alakítom át a képet 8 bitesre:
8bit.png
8bit.png (35.16 KiB) Megtekintve 128 alkalommal
Itt egy nagyon jó példa erre:
paintvspaintnet.png
paintvspaintnet.png (7.12 KiB) Megtekintve 122 alkalommal

Válasz küldése