Ötletek

RPG Makerrel kapcsolatos segítségkérés, segítségnyújtás, Tutorialok megosztása!

Moderátor: PrKacsa

Colombo Scarpitti
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018.08.09. 23:37

Ötletek

Hozzászólás Szerző: Colombo Scarpitti » 2018.12.09. 11:15

Valakinek van valami ötlete arra problémára, ha szeretnék több fajta pénznemet (currency) a játékba pakolni? Rpg Maker Mv esetében, JavaScript-el.

Én már találtam egy kezdetleges megoldást, de az őszintén szólva nem tetszik.

Most látom, hogy rossz helyre raktam a kérdést. :roll:
The wheel's spinning, but the hamster's dead.

Ozirisz
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018.07.24. 14:36

Re: Ötletek

Hozzászólás Szerző: Ozirisz » 2018.12.10. 10:28

Halihó :)
Van rá Yanfly plugin: http://yanfly.moe/2016/01/22/yep-060-more-currencies/
Meg lehet adni tárgyanként hogy mibe kerüljön goldon kívül/gold helyett, akár már item mint fizetőeszköz, akár változót felhasználni hozzá.
<Item x Buy Price: y> --- x: item id, y: ár (ha fegyvert/páncélt akarsz fizetőeszközre befogni akkor Weapon/Armor a kulcsszó
<Variable x Buy Price: y> --- x: változó sorszáma, y: ár
ugyanígy be lehet lövöldözni az eladási árat Sell Price kulcsszóval
<Proxy Buy: x> --- ha több vételi árat akarsz használni, pl. egyik városban 200 gold a potion, másikban 10 rubin, akkor a potiont leklónozod, a klónnál a 10rubin árat belövöd és a proxynál x-nek beadod az eredeti potion id-jét.
Jó kis plugin, stabil, nálam bevált :)

Colombo Scarpitti
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018.08.09. 23:37

Re: Ötletek

Hozzászólás Szerző: Colombo Scarpitti » 2018.12.19. 17:11

Köszönöm! Majd beleásom magam egy kissé jobban is, ha szabin leszek.
The wheel's spinning, but the hamster's dead.

kovacsszandra
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2019.08.08. 16:20

Re: Ötletek

Hozzászólás Szerző: kovacsszandra » 2019.08.22. 09:56

Ozirisz írta:
2018.12.10. 10:28
Halihó :)
Van rá Yanfly plugin: http://yanfly.moe/2016/01/22/yep-060-more-currencies/ https://hu.flatfy.com/
Meg lehet adni tárgyanként hogy mibe kerüljön goldon kívül/gold helyett, akár már item mint fizetőeszköz, akár változót felhasználni hozzá.
<Item x Buy Price: y> --- x: item id, y: ár (ha fegyvert/páncélt akarsz fizetőeszközre befogni akkor Weapon/Armor a kulcsszó
<Variable x Buy Price: y> --- x: változó sorszáma, y: ár
ugyanígy be lehet lövöldözni az eladási árat Sell Price kulcsszóval
<Proxy Buy: x> --- ha több vételi árat akarsz használni, pl. egyik városban 200 gold a potion, másikban 10 rubin, akkor a potiont leklónozod, a klónnál a 10rubin árat belövöd és a proxynál x-nek beadod az eredeti potion id-jét.
Jó kis plugin, stabil, nálam bevált :)

Colombo Scarpitti írta:
2018.12.19. 17:11
Köszönöm! Majd beleásom magam egy kissé jobban is, ha szabin leszek.


Uhh, erről nem is tudtam :o :o köszi szépen az infót, hamarosan ki fogom próbálni. :)
Colombo Scarpitti, gondolom azóta kipróbáltad. Mennyire vált be a plugin? :)

Colombo Scarpitti
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018.08.09. 23:37

Re: Ötletek

Hozzászólás Szerző: Colombo Scarpitti » 2019.08.22. 18:04

A plugin remekül működik, használd nyugodtan. Ötletes kis tákolmány. :D Köszi a tippet Ozirisz!

Eredetileg azt szerettem volna elérni, hogy legyen egy külön érték, amiből az általam kitalált játékban tudok befektetéseket foganatosítani. Például megveszek egy bankot, vagy bányát, hogy növeljem a gazdasági befolyásomat, vagy felújítom az egyik szereplőm romos és elhagyatott családi kastélyát, hogy a kedvére tegyek stb. Ezek a befektetések aztán kihatással vannak a történet végkimenetelére, hiszen nem lesz elég erőforrás minden lehetőségre, a játékosnak kell majd dönteni, hogy mi az amit szeretne. (Inkább kukáztam a sablonos jó, rossz és semleges mintákat, mert azok eléggé unalmasak és így ráadásul nagyban növelem az újrajátszhatósági faktort.)

Aztán persze rájöttem, hogy hülye vagyok, hiszen nem kell hozzá plugin, meg tudom oldani a magam fapados módján, sokkal egyszerűbben is. Persze nem elegáns, de működik, :lol: majd még finomítok rajta.
The wheel's spinning, but the hamster's dead.

Válasz küldése